Zespół Finansowego Due Diligence (Transaction Services) w PwC liczy 30 osób. Uczestniczymy w transakcjach sprzedaży przedsiębiorstw działając zarówno po stronie sprzedającego (sell-side), jak i inwestora (buy-side). Nasi Klienci to m.in. właściciele największych polskich prywatnych przedsiębiorstw, globalne fundusze Private Equity oraz wiodące światowe grupy kapitałowe. Wspieramy naszych Klientów w identyfikacji kluczowych parametrów transakcyjnych (EBITDA, dług netto, kapitał obrotowy netto), na bazie których określa on wartość i cenę przedsiębiorstwa. Dzięki temu, że jesteśmy najbardziej doświadczonym zespołem transakcyjnym w Polsce w ostatnim roku nasz zespół doradzał w ponad 80 projektach finansowego due diligence przy najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych transakcjach na polskim i europejskim rynku.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Konsultant/ Starsza Konsultantka w zespole Financial Due Diligence Transaction Services
W trakcie realizacji projektów otrzymasz wsparcie i będziesz ściśle współpracować z osobami o szerokim doświadczeniu transakcyjnym. Dzięki temu zdobędziesz wszechstronną wiedzę i nabierzesz nieocenionego doświadczenia.
Twoja przyszła rola:
- udział w projektach due diligence dotyczących transakcji zakupu („buy-side”) lub sprzedaży („sell-side”) przedsiębiorstw w różnych sektorach gospodarki (np. Healthcare, Technology, IT, Retail, E-Commerce, Manufacturing, Transport and Logistics, Energy);
- identyfikacja i analiza kluczowych „driverów” (tzw. Value drivers) i KPI biznesu (np. wzrost organiczny, akwizycje, zmiany cen, zmiany wolumenów, pozyskanie lub utrata kluczowego klienta, zmiany w poziomie wynagrodzeń, zdarzenia jednorazowe itp.)
- samodzielna analiza wybranej części danych finansowych oraz uwzględnienie efektów analiz w raporcie dla klienta
- analiza kompletności i jakości danych w VDR, przygotowanie pytań i aktywny udział w spotkaniach z przedstawicielami „Targetów” (CFO, zespoły controllingu i księgowości, zarząd lub właściciele) oraz koordynacja i nadzór asystentów i praktykantów;
- czynny udział w ustalaniu potencjalnych korekt do kluczowych parametrów transakcyjnych
- współpraca z pozostałymi zespołami pracującymi przy danej transakcji (zespół podatkowy, zespół prawny, M&A, zespół wycen, banki inwestycyjne);
- a na końcu przygotowywanie raportu z finansowego due diligence w formie prezentacji Power Point oraz databooka w Excelu (w języku angielskim lub polskim).
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - Umowa o pracę lub B2B, hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC np. (ACCA, PIBR),
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (w tym opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, fizjoterapia), różnorodne ubezpieczenia (np. na podróże zagraniczne), coaching, konsultacje psychologiczne, concierge dla młodych rodziców, grupy sportowe i wiele więcej,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. personal concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila, financial & legal assistance) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. bony, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat;
- 1 dzień wolnego z okazji urodzin
- A kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do pracy w PwC w zamian za bonus finansowy.
Aplikuj do nas jeśli:
- masz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w zespołach doradczych zajmujących się analizą danych finansowych, w tym w dziale audytu, wycen, modelowania finansowego, restrukturyzacji, controllingu lub w zespole FDD;
- posiadasz szeroką wiedzę z obszaru analizy finansów przedsiębiorstw, controllingu i księgowości,
- biegle posługujesz się MS Excel i MS PowerPoint oraz chcesz poznać zaawansowane narzędzia analizy i wizualizacji danych
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz polskim w mowie i piśmie;
- odnajdujesz się w pracy zespołowej - liczymy na Twoją otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów;
- lubisz działać samodzielnie i dobrze organizujesz swoją pracę;
- jasna i skuteczna komunikacja nie jest dla Ciebie wyzwaniem, , a do tego potrafisz zaprezentować skomplikowane zagadnienia w prosty sposób;
- dodatkowo interesujesz się transakcjami i/lub giełdą.
Proces rekrutacji:
W pierwszym kroku procesu rekrutacyjnego, będziesz miał/a okazję porozmawiać z naszą Rekruterką Kaliną, na kolejnym etapie na pewno będzie okazja do poznania Jacka, Mikołaja, Krzysztofa oraz Partnera Michała,
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne