którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- wolontariat pracowniczy,
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
To będą Twoje zadania:
- Tworzenie i egzekucja długoterminowej strategii marketingowej i wizji dla zarządzanej marki kategorii na rynku polskim oraz rozwoju nowych produktów
- Współtworzenie strategii portfolio, komunikacyjnej i pozycjonowania marek w ramach kategorii
- Maksymalizacja marżowości bezpośrednio zarządzanych marek/kategorii
- Przewodzenie i zarządzanie rozwojem zespołu Product Managerów oraz Specjalistów ds. Marketingu
- Pełnienie obowiązku Project Leadera – przewodzenie i zarządzanie interdyscyplinarną grupą projektową i procesem NPD, koordynacja i egzekucja harmonogramu projektowego, koordynacja wszystkich etapów projektu
- Analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych projektów
- Monitorowanie rynku i konkurencji i uzgadnianie rekomendacji odnośnie potencjalnych reakcji/akcji taktycznych
- Planowanie i zarządzanie budżetem podległej marki / kategorii
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie)
- Min. 8 lat doświadczenia w marketingu w branży FMCG
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką lokalną/rozwojem NPD
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność zarządzania wszystkimi interesariuszami
- Płynna znajomość jęz. angielskiego
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki
- Doświadczenia we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz tworzeniu konceptów produktowych
- Umiejętności strategicznego myślenia, trafnego wnioskowania oraz rekomendowania optymalnych rozwiązań
- Umiejętność prowadzenia projektów w wielofunkcyjnych zespołach
- Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
- Aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
- Kreatywność, otwartość i umiejętność przekazywania wiedzy
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.