Grupa Adamed to:
- lider polskiego rynku leków nowej generacji
- ponad 2000 pracowników w 8 krajach
- ponad 250 produktów w 14 obszarach terapeutycznych
- ponad 1 miliard złotych wydany na inwestycje i działalność badawczo rozwojową
Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Tworzenie strategii portfela produktowego Rx dla rynku polskiego wspierającej realizację przyjętych założeń budżetowych,
- Wyznaczanie głównych kierunków strategicznych rozwoju portfela Rx w perspektywie średnio i długoterminowej,
- Nominowanie produktów do portfela Rx zgodnie z założeniami procesu pipeline management,
- Wspieranie Dyrektora Marketingu Strategicznego i Rozwoju Biznesu na etapie procesu portfolio management,
- Współtworzenie portfela produktowego RX dla rynków zagranicznych Grupy Adamed,
- Ścisła współpraca z Kierownikiem ds. Analiz i Ewaluacji na etapie procesu portfolio/pipeline management,
- Ścisła współpraca z Zespołem R&D na każdym z etapów rozwoju produktów Rx,
- Współpraca z Zespołem Licencji w zakresie tworzenia listy poszukiwanych produktów Rx, dostarczania niezbędnych danych do dalszego procedowania projektu (forecasty sprzedażowe, założenia cenowe itd.),
- Przygotowywanie materiałów do prezentacji podczas spotkań pipeline management zgodnie z procedurą prenominacji oraz zarządzania pipeline
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu Rx, obszarów terapeutycznych, działań konkurencji oraz antycypowanie na tej podstawie trendów rynkowych i rekomendacja produktów do portfela Rx Grupy Adamed.
- Aktywna współpraca z ośrodkami klinicznymi, innymi działami w ramach Grupy Adamed, firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.),
- Zarządzanie podległym budżetem,
- Zarządzanie podległym Zespołem.
- Min 5 letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej w Zespole Marketingu Operacyjnego,
- Minimum 3 lata na stanowisku Marketing Managera, Group Product Managera lub Senior Product Managera,
- Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i wprowadzaniu produktów farmaceutycznych na rynek,
- Doświadczenie w zakresie budowania portfela produktowego Rx,
- Bardzo dobra znajomość polskiego i międzynarodowego rynku farmaceutycznego, oraz trendów rynkowych,
- Wiedza i doświadczenie w budowaniu międzynarodowych brandów Rx,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (medycyna, farmacja lub pokrewne: biologia, biotechnologia, chemia),
- Znajomość języków: j. angielski - poziom zaawansowany i j. rosyjski - mile widziany.
- Wpływ na kreowanie przyszłych kierunków rozwoju Grupy Adamed,
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie i benefity oraz narzędzia pracy),
- Miłą atmosferę pracy w zespole.