Starszy Inżynier Wsparcia Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagane doświadczenie:
- Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego z tytułem licencjata lub wyższym.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w wsparciu produkcji/aplikacji.
Umiejętności techniczne:
- Znajomość poleceń/skryptów Linux/Unix; doświadczenie z Web/API.
- Doświadczenie w obsłudze aplikacji Java w Apache Tomcat, JWS lub podobnych.
Warunki preferowane:
- Umiejętność pracy z technologiami kontenerowymi takimi jak Docker i Kubernetes.
- Doświadczenie w obsłudze aplikacji w środowisku 24*7, zapewnianie wysokiej dostępności.
- Znajomość ITIL: zmiany, incydenty, zarządzanie problemami; doświadczenie z systemami ticketowymi.
- Wdrożenia i przegląd zmian dla krytycznych aplikacji.
- Doświadczenie z CICD (np. Jenkins, Ansible).
- Analiza logów (np. Splunk).
- Rozwiązywanie incydentów i przeprowadzanie analizy przyczynowej.
- Wsparcie systemów rozproszonych lub mikrousług.
- Znajomość usług webowych i narzędzi do ich testowania.
- Zaawansowane umiejętności pracy z systemem UNIX/Linux i BASH.
- Doświadczenie z relacyjnymi bazami danych (np. Oracle, PostGreS).
- Skuteczna komunikacja z interesariuszami technicznymi i nietechnicznymi.
- Znajomość pojęć i protokołów sieciowych.
- Doświadczenie w obszarze kart i transakcji.
- Znajomość platformy Kubernetes i Docker.
- Znajomość skryptowania w Pythonie/Perlu.
- Znajomość technologii BigData (np. Hadoop, Kafka, HIVE).
Umiejętności obowiązkowe:
- UNIX, BASH, Splunk, SOAP, REST, skryptowanie w Pythonie/Perlu, zarządzanie API.
- Znajomość Javy, BigData, konteneryzacji.
Plusy:
- Doświadczenie w sektorze kart i płatności.
- Praca z platformą Kubernetes i Docker.
- Znajomość skryptowania w Pythonie/Perlu.
- Umiejętność pracy z technologiami BigData (Hadoop, Kafka, HIVE).