Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- obsługuje w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją korespondencję kierowaną do Wydziału (również w formie EZD), rozdziela ją na poszczególne komórki z uwzględnieniem priorytetu pism pilnych
- koordynuje obsługę klientów Wydziału – przyjmuje/łączy rozmowy telefoniczne, kieruje interesantów do referentów spraw, udziela informacji bezpośrednio/telefonicznie/mailowo
- prowadzi sprawy związane z obsługą kadrową dotyczące pracowników Wydziału (m.in. prowadzi listy obecności, ewidencjonuje dni urlopowe pracowników i wyjścia w godzinach służbowych, obsługuje system informatyczny rejestracji czasu pracy i ewidencji absencji, koordynuje opracowanie rocznego planu urlopów wypoczynkowych w zakresie Wydziału)
- obsługuje konto e-mail Wydziału – odbiera pocztę elektroniczną, przekazuje korespondencję według właściwości wewnątrz Wydziału
- prowadzi sprawy gospodarcze Wydziału (m.in. wnioskuje o materiały biurowe i pieczątki, a następnie rozdysponowuje je między pracownikami Wydziału)
- prowadzi obsługę spotkań z udziałem kierownictwa Wydziału oraz koordynuje obsługę sekretariatu pod względem organizacyjnym
- prowadzi terminarz spotkań, narad oraz informuje o terminach załatwianych spraw w Wydziale w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa Wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze sekretariatu
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i zasad służby cywilnej
- znajomość Kodeksu pracy w zakresie czasu pracy i urlopów pracowniczych
- zdolności organizacyjne
- samodzielność, komunikatywność, asertywność
- umiejętność pakietu MS Office lub równorzędnego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy pod presją czasu
- przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-24 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Dokumenty można również składać osobiście lub przesyłać na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 35/25)
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy