Starszy inspektor

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Szczecin
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 146355

Warunki pracy

Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym,
ośmiogodzinnym,


- Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,
- Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji).
 

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego.
  • Współpracuje z organami administracji samorządowej i rządowej, pracodawcami, osobami fizycznymi oraz instytucjami właściwymi i łącznikowymi do wypłaty świadczeń rodzinnych w krajach Unii Europejskie, EOG i Szwajcarii w celu załatwiania spraw związanych z ubieganiem się o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego przez obywateli objętych przepisami o koordynacji świadczeń.
  • Kompletuje niezbędną dokumentację w zakresie spraw wpływających do Urzędu jako instytucji właściwej w województwie zachodniopomorskim do koordynacji świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego.
  • Obsługuje systemu teleinformatyczne, w tym wprowadza i przetwarza dane w ramach systemu Sygnity, niezbędnych do sporządzania okresowych sprawozdań z realizacji zadań.
  • Przygotowuje projekty pism do klientów, instytucji i urzędów w ramach prowadzonych spraw.
  • Prowadzi bazę danych osób ubiegających się o świadczenia rodzinne w krajach Unii Europejskiej, EOG i Szwajcarii oraz rejestru spraw, przestrzega terminowości załatwiania spraw.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej lub w obszarze pomocy społecznej lub w obszarze koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
  • znajomość ustaw o świadczeniach rodzinnych, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, kpa, o rodzinnym kapitale opiekuńczym
  • znajomość regulacji unijnych w zakresie stosowania i koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
  • umiejętność analitycznego myślenia i komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub francuskiego – bardzo dobra w mowie i piśmie, umożliwiająca kontakt z zagranicznymi instytucjami

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających bardzo dobrą znajomość języka obcego.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-13 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
1) osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
2) pocztą, na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
3) w formie elektronicznej:
za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 146355"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu


Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego:


Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub


listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.


Cel przetwarzania danych:


przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Uprawnienia:


1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4. prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy


administratora danych, podany powyżej;


5.prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:


1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik socjalny

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    przeprowadzanie wywiadów z pacjentami i/ lub rodziną pacjenta w celu rozpoznania jego sytuacji socjalno-bytowej oraz sytuacji po opuszczeniu szpitala, wraz z zespołem terapeutycznym kompleksowe rozpoznawanie potrzeb socjalno-bytowo-opiekuńczych pacjentów i podejmowanie działań w celu ich...
  • Pracownik Socjalny Szpitalny

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    prowadzenie wywiadów socjalnych z pacjentami i ich rodzinami, aby zrozumieć ich sytuację życiową i potrzeby po opuszczeniu szpitala; współpraca z zespołem terapeutycznym w celu identyfikacji i zaspokajania potrzeb socjalnych i opiekuńczych pacjentów; informowanie rodzin i opiekunów o...
  • Pracownik socjalny

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   małopolskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    rozeznanie środowiska życia pacjenta, jego warunków rodzinnych, materialnych, mieszkaniowych, zbieranie informacji nt. jego funkcjonowania itp. analiza i ustalanie planu pomocy (wywiady z pacjentami, rodzinami oraz pracownikami socjalnymi ośrodków pomocy społecznej) podejmowanie działań...