Starszy inspektor

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
23 godz. temu
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 145967

Warunki pracy


  • Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze
  • Budynek nie posiada windy
  • Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
  • Budynek posiada wąską klatkę schodową
  • Przy budynku znajdują się miejsca parkingowe
  • Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z różnymi organami
  • Praca wymaga dobrej obsługi komputra (MS OFFICE, poczta elektroniczna, Internet, programy graficzne)

Zakres zadań

  • Przygotowuje uzgodnienia warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do inwestycji realizowanych na obszarach objętych ochroną prawną w celu weryfikacji ich zgodności z przepisami ustawy o ochronie przyrody i aktów wykonawczych, w tym w kontekście ochrony obszarów Natura 2000
  • Przygotowuje uzgodnienia projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planów ogólnych gmin w celu weryfikacji ich zgodności z przepisami prawa z zakresu ochrony przyrody
  • Przygotowuje opinie – jako stanowisko Wydziału – w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planów ogólnych gmin, na etapie opiniowania prognozy o oddziaływaniu na środowisko, w kontekście oceny wpływu jej zapisów na przyrodę oraz zgodności z przepisami prawa z zakresu ochrony przyrody
  • Przygotowuje uwagi i wnioski do zawiadomień o przystąpieniu do sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planów ogólnych gmin w celu weryfikacji ich zgodności z przepisami ustawy o ochronie przyrody i aktów wykonawczych
  • Przygotowuje zgłoszenia do organów ścigania stwierdzone naruszenia zakazów na obszarach objętych ochrona prawną w celu ich skutecznej ochrony

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie na kierunku architektura krajobrazu, gospodarka przestrzenna, biologia, geografia, ochrona środowiska, rolnictwo
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o ochronie przyrody oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
  • ogólna wiedza przyrodnicza
  • umiejętność rozpoznawania gatunków podlegających ochronie i ich siedlisk
  • znajomość form ochrony przyrody
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy i obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
10-437 Olsztyn
ul. Dworcowa 60
sekretariat (pokój nr 2), na parterze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa umów z podmiotami zagranicznymi (w języku angielskim), obsługa systemu SAP (wprowadzanie faktur), zakupy finansowane przez Jednostkę (dla Katedr i Zakładów oraz organizacji studenckich i sekcji sportowych), prowadzenie wpłat...
  • Specjalista / pion eksploatacji / w Dziale Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Zieleni

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji drzew, rewitalizacji...
  • Starszy Inspektor w Wydziale Administracji, w Zespole do spraw obsługi kancelaryjnej, w Biurze Organizacji i Zarządzania

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Umowa na czas określony w celu zastępstwa Dołącz do CUPT! Jesteśmy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – instytucją zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu....
  • Specjalista w Zespole Projektów Krajowych w Biurze Projektów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Pozyskiwanie informacji na temat możliwości finansowania ze środków krajowych działań podejmowanych w UWr. Upowszechnianie informacji o programach i konkursach wśród pracowników UWr. Wsparcie...
  • Pracownik ds. współpracy międzynarodowej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    13 godz.
    Zakres obowiązków: uczestnictwo w pracach grup roboczych międzynarodowych organizacji kolejowych, organizacji rządowych i zarządów kolejowych, organizowanie tłumaczeń na naradach, konferencjach i spotkaniach międzynarodowych, prowadzenie dokumentacji międzynarodowych wyjazdów...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym w Biurze Inwestycji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Współpraca z Zespołami Projektowymi w realizacji zadań inwestycyjnych, w tym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji; Weryfikacja i procedowanie wniosków i materiałów Biura Inwestycji kierowanych na posiedzenia Zarządu Spółki i Rady...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...