Starszy inspektor

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
Lubaczów
praca stacjonarna
6 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lubaczów
Ogłoszenie o naborze Nr 145969

Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą. Wyjazdy w teren samochodem służbowym (prowadzenie samochodu) w celu wykonywania czynności inspekcyjno-kontrolnych robót budowlanych orz utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych. Podczas kontroli możliwość pracy na wysokości, na zewnątrz obiektów, przy zmiennych warunkach pogodowych. Narzędzie pracy – komputer, urządzenia biurowe, aparat fotograficzny, przyrządy pomiarowe. Praca pod presją czasu, liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami i osobami kontrolowanymi. Bariery architektoniczne: lokal inspektoratu znajduje się na II piętrze w budynku nie przystosowanym do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich - schody zewnętrzne, klatka schodowa, brak
windy i pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych. Samochody służbowe nie są przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Narażenie na stres związany z obsługą interesantów i wykonywanym zakresem obowiązków.

Zakres zadań

  • Przeprowadzanie inspekcji i kontroli robót budowlanych i obiektów budowlanych w celu sprawdzenia przestrzegania przepisów prawa budowlanego
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrofy budowlanej
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych
  • Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism
  • Prowadzenie spraw wynikających ze złożonych skarg i wniosków z zakresu naruszenia przepisów prawa budowlanego
  • Nakładanie grzywien w drodze mandatu karnego za wykroczenia określone w art. 93 Prawa budowlanego
  • Prowadzenie ewidencji i rejestrów, sporządzanie sprawozdań
  • Przyjmowanie i weryfikacja zawiadomień o rozpoczęciu robót budowlanych i zakończeniu budowy oraz wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych i przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i procedur obowiązujących w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Komunikatywność, kultura osobista
  • Umiejętność obsługi klientów urzędu i pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-10 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45 (od pon. do pt. od 7:30-15:30)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Rzeszowie - Departament Badań i Innowacji Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obowiązki na stanowisku: Przygotowywanie grafików pracy dla pracowników w obszarze obsługi warsztatowej. Pilnowanie terminów badań okresowych oraz BHP. Pilnowanie i zlecanie wykonania szkoleń okresowych. Planowanie szkoleń w celu podniesienia uprawnień stanowiskowych dla pracowników w...
  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora...
  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora kosmicznego,...
  • Specjalista / pion eksploatacji / w Dziale Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Zieleni

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji drzew, rewitalizacji...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.
    5 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43 ogłasza konkurs na staż urzędniczy w pełnym wymiarze czasu pracy w Sądzie Okręgowym w Lublinie, który zarejestrowany jest pod numerem Kd.110.33.2024, ilość wolnych stanowisk – 1. Zakres zadań wykonywanych na tym...
  • Starszy Inspektor w Wydziale Administracji, w Zespole do spraw obsługi kancelaryjnej, w Biurze Organizacji i Zarządzania

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Umowa na czas określony w celu zastępstwa Dołącz do CUPT! Jesteśmy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – instytucją zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu....
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...