Starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
Kołobrzeg
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa9 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 145839

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa, wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.


Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego.


Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi.


Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP Kołobrzeg, w pokoju dwuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy: naturalne i sztuczne.


Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4.731,37 zł brutto (mnożnik 1,8) + dodatek za wysługę lat (do 20%).

Zakres zadań

  • Wydaje zezwolenia i zaświadczenia potwierdzające spełnienie przez policjantów i pracowników policji wymagań uprawniających do kierowania pojazdami służbowymi.
  • Prowadzi ewidencję sprzętu transportowego w książce ewidencji indywidualnej sprzętu transportowego.
  • Odpowiada za wystawienie, wymienienie i rozliczanie książek kontroli pojazdów będących na wyposażeniu jednostki organizacyjnej oraz za merytoryczne jej wypełnianie, a także dba o terminowe wykonywanie obsługi technicznej i okresowej.
  • Odpowiada za zapewnienie sprawności technicznej użytkowanego sprzętu transportowego poprzez planowanie usług technicznych i przeglądów gwarancyjnych.
  • Opracowuje informacje i sprawozdania o eksploatowanym sprzęcie w zakresie przejechanych kilometrów oraz naliczania zużytych materiałów pędnych i smarów.
  • Sprawuje nadzór nad bieżącym wyposażeniem transportu samochodowego w materiały eksploatacyjne.
  • Współpracuje z komórką organizacyjną KWP w Szczecinie, właściwą w sprawach transportu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych.
  • Umiejętność interpretacji przepisów z zakresu gospodarki transportowej.
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programów komputerowych związanych z obsługą kadrową.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydany przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
78-100 Kołobrzeg, ul. Kilińskiego 20

Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Kołobrzegu, p. 207

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora...
  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Rzeszowie - Departament Badań i Innowacji Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z...
  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora kosmicznego,...
  • Specjalista / pion eksploatacji / w Dziale Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Zieleni

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji drzew, rewitalizacji...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.
    6 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43 ogłasza konkurs na staż urzędniczy w pełnym wymiarze czasu pracy w Sądzie Okręgowym w Lublinie, który zarejestrowany jest pod numerem Kd.110.33.2024, ilość wolnych stanowisk – 1. Zakres zadań wykonywanych na tym...
  • Starszy Inspektor w Wydziale Administracji, w Zespole do spraw obsługi kancelaryjnej, w Biurze Organizacji i Zarządzania

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Umowa na czas określony w celu zastępstwa Dołącz do CUPT! Jesteśmy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – instytucją zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu....
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...