Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 144662
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci ,
- wyjazdy służbowe krajowe,
- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Zakres zadań
- prowadzi obsługę administracyjno-biurową, przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję przychodzącą i wychodzącą (w tym korespondencję niejawną) do podpisu i dekretacji dyrektorowi oddziału oraz jego zastępcom
- obsługuje EZD i ePUAP na koncie technicznym sekretariatu, dokonuje dekretacji zastępczej na dokumentach zgodnie z dekretacją w EZD rozdziela i przekazuje korespondencję elektroniczną
- prowadzi terminarz spotkań i narad w uzgodnieniu z dyrektorem oddziału i jego zastępcami oraz kieruje interesantów do kompetentnych wydziałów
- obsługuje urządzenia techniczne będące na wyposażeniu sekretariatu, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Oddziału
- przygotowuje i obsługuje spotkania dyrektorów z interesantami i gośćmi
- archiwizuje i przekazuje akta spraw Oddziału do zakładowego archiwum akt jawnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów kancelaryjno - archiwalnych
- Wiedza merytoryczna: obsługa pakietu MS-Office
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
- Oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: Kurs obsługi sekretariatu, Przeszkolenie programu w zakresie ewidencji korespondencji
- Poświadczenie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone