Starszy inspektor

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Lublin
praca stacjonarna
2 dni temu
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 143460

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu, 
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatów Wojewody Lubelskiego, I Wicewojewody Lubelskiego oraz II Wicewojewody Lubelskiego, dbałość o organizację przestrzeni i reprezentacyjność pomieszczeń. Prowadzenie terminarza spotkań służbowych Wojewody, I Wicewojewody i II Wicewojewody oraz ich obsługa, w celu zapewnienia sprawnej organizacji czasu pracy Wojewodów,
  • rejestrowanie w systemie EZD oraz poza nim pism i dokumentów wpływających do załatwienia przez Wojewodę Lubelskiego, I Wicewojewodę Lubelskiego oraz II Wicewojewodę Lubelskiego, w celu zapewnienia ewidencji prowadzonych spraw oraz prawidłowego obiegu dokumentów,
  • przedkładanie pism przełożonym w celu dekretacji korespondencji bądź podpisania dokumentów, a także informowanie pracowników Urzędu o stanie przekazanych do podpisu pism celem sprawnego załatwiania spraw,
  • udzielanie interesantom ogólnej informacji o pracy Urzędu, potwierdzanie odbioru składanych pism bądź kierowanie interesantów do odpowiednich komórek merytorycznych Urzędu, a także umawianie ich na spotkania z kierownictwem Urzędu, w celu realizacji prawa obywateli do uzyskania informacji w zakresie prowadzonych spraw i postępowań, a także składanych skarg i wniosków,
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji urzędowej z właściwymi organami i instytucjami w zakresie spraw wskazanych przez przełożonego, korespondencji o charakterze reprezentacyjnym oraz korespondencji okolicznościowej wysyłanej przez Wojewodę Lubelskiego, I Wicewojewodę Lubelskiego oraz II Wicewojewodę Lubelskiego, w celu zapewnienia rzetelnej i terminowej realizacji zadań oraz kreowania pozytywnego, profesjonalnego wizerunku administracji rządowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze sekretariatu lub/ i w obsłudze klienta lub/ i w obszarze zarządzania dokumentacją
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi / organizacji pracy sekretariatu lub / i w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
  • Ukończony kurs dla asystenta / sekretarki
  • Uprawnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub złożenie oświadczenia o gotowości do poddania się procedurze sprawdzającej
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • Umiejętności redakcyjne: pisania przystępnych i zwięzłych tekstów o charakterze urzędowym i okolicznościowym
  • Umiejętność stosowania zasad etykiety urzędniczej
  • Komunikatywność
  • Biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, a w szczególności znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-23 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Sekratariat pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


 


Administrator danych i kontakt do niego:


Wojewoda Lubelski z siedzibą w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie      przy ul. Spokojnej 4, 20-914 Lublin, tel. 81 74 24 100, e-mail: poczta@lublin.uw.gov.pl


 


Kontakt do inspektora ochrony danych:


·        listownie: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin,


·        telefonicznie: 81 74 24 111,


·        e-mail: iod@lublin.uw.gov.pl


 


Cel przetwarzania danych:


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


 


 


Podstawa prawna przetwarzania danych:


 


art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych przez Panią/Pana z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
 


 


Informacje o odbiorcach danych:


Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.


 


Okres przechowywania danych:


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


 


Uprawnienia:


Osobie, której dane dotyczą przysługuje:


1.      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2.      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3.      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4.      prawo do usunięcia danych osobowych;


jeśli nie jest to sprzeczne z przepisami prawa – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres Administratora danych.


 


Ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


 


W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie, w którym przetwarzanie opierało się na wyrażonej zgodzie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


 


Informacje o wymogu podania danych: 


 


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy     w służbie cywilnej.


 


Inne informacje:


 
Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie będą podlegać profilowaniu.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty