Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Zamość
Ogłoszenie o naborze Nr 142282
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu (zwanej dalej komendą), w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku,
- praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 – 15.30,
- wyjazdy służbowe krajowe,
- praca w terenie,
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, niszczarka),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
- brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- zagrożenie korupcją,
- praca wymagająca dyspozycyjności.
Zakres zadań
- prowadzi sprawy związane z ewidencją, ruchem i zabezpieczeniem składników majątkowych komendy,
- prowadzi ewidencję przedmiotów mundurowych, odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaków,
- sporządza plany i umorzenia środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- weryfikuje i uzgadnia salda kont materiałowych,
- sporządza dokumenty księgowe i zestawienia,
- przygotowuje w systemach elektronicznych arkusze spisu z natury,
- pełni obowiązki kasjera i sporządza dokumentację kasową zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
- prowadzi i rozlicza inwentaryzację środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz materiałów w magazynie,
- sporządza dokumentację niezbędną do przyznawania świadczeń strażakom w zakresie gospodarki mieszkaniowej, pomocy finansowej i równoważnika za remont i brak lokalu,
- prowadzi sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
- prowadzi całokształt spraw dotyczących funkcjonowania, wynajmu i obsługi ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego tut. komendy,
- prowadzi pojazdy służbowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym,
- znajomość zasad rachunkowości,
- znajomość ustaw: o rachunkowości i finansach publicznych, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad gospodarki magazynowej oraz ewidencji składników majątku,
- znajomość zasad funkcjonowania programów komputerowych do ewidencji majątku jednostki organizacyjnej: środki trwałe, pozostałe środki trwałe, magazyn,
- zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność,
- umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.