Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 141753
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki i poza nią. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- opracowuje dokumentację dotyczącą spraw kadrowych i szkoleniowych funkcjonariuszy i pracowników Placówki
- koordynuje proces rozliczania czasu służby funkcjonariuszy i czasu pracy pracowników Placówki poprzez prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy i miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników
- koordynuje zadania związane z planowaniem, organizacją i uzgadnianiem szkoleń specjalistycznych, lokalnych oraz z doskonaleniem umiejętności zawodowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki
- monitoruje proces opiniowania funkcjonariuszy i pracowników
- wystawia skierowania na badania okresowe i kontrolne funkcjonariuszom Placówki oraz na badania wstępne, okresowe i kontrolne pracownikom Placówki
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji/pracy biurowej
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej, znajomość zagadnień dot. prawa pracy, przepisów regulujących zatrudnienie w służbie cywilnej, podstawowa znajomość przepisów resortowych dotyczących funkcjonariuszy
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- komunikatywność, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętności analityczne, umiejętność współpracy w zespole