Starszy inspektor

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Ełk
praca stacjonarna
3 dni temu
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Ełk
Ogłoszenie o naborze Nr 140600

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • stres związany z działaniem pod presją czasu,
  • dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Zakres zadań

  • Prowadzi dokumentację spraw kancelaryjno-biurowych oraz zajmuje się archiwizacją dokumentów w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Rejonu.
  • Prowadzi całokształt spraw związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury, okresowymi przeglądami technicznymi budynków Rejonu oraz zabezpieczeniem p.poż. wynikającymi z przepisów prawa w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy dla innych stanowisk.
  • Przygotowuje dokumenty dotyczące zamówień publicznych z zakresu administracyjno-gospodarczego oraz uczestniczy w komisjach odbioru robót zlecanych w celu zapewnienia prawidłowej ich jakości.
  • Prowadzi sprawy związane z gospodarką materiałową w zakresie pracy Rejonu, sporządza plany zapotrzebowania na materiał oraz materiały eksploatacyjne w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Rejonu.
  • Zleca przeglądy, naprawy oraz remonty sprzętów i pojazdów zgodnie z aktualnymi umowami, sporządza raporty zużycia paliwa oraz przejechanych kilometrów w celu kontroli prawidłowego wykorzystania sprzętu i środków transportowych oraz bilansowania kosztów eksploatacji.
  • Prowadzi sprawy BHP w zakresie zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, środki ochrony indywidualnej, posiłki regeneracyjne w celu zaspokojenia potrzeb pracowników zgodnie z obowiązującymi normami i wewnętrznymi zarządzeniami.
  • Prowadzi gospodarkę i ewidencję środków trwałych, i innych składników majątkowych w celu zachowania przejrzystości i kontroli nad majątkiem Rejonu oraz przygotowywania, i przeprowadzania okresowej inwentaryzacji składników majątkowych.
  • Organizuje i nadzoruje sprawy związane z utrzymaniem czystości i dozorowaniem obiektów Rejonu w celu zapewnienia właściwej ochrony i odpowiedniego stanu sanitarnego pomieszczeń biurowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość przepisów z zakresu: p.poż, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez Rejon.
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów z zakresu: Prawo ochrony środowiska, Ustawa o gospodarce nieruchomościami.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
  • Wzory oświadczeń znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-07 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89
10-083 Olsztyn
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: ogłoszenie nr 140600)

W formie elektronicznej:
na adres olsztyn.rekrutacja@gddkia.gov.pl
(z dopiskiem w temacie oraz w liście motywacyjnym: ogłoszenie nr 140600)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:


1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;


2)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;


3)      podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny nałożony na Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) 
w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;


4)      administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności,
w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;


5)      zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;


6)      podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;


7)      posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;


8)      Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;


9)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie
z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);


10)  z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Kierownik Robót Sanitarnych

    Banimex   warmińsko-mazurskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: cała Polska
  • Inspektor ds. elektrycznych

    SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWO BUDOWLANA OSIEDLE KABATY   Warszawa, ul. K. Bronikowskiego 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz urządzeń telekomunikacyjnych, Sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót elektrycznych z projektem, przepisami oraz zasadami...
  • Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy. Ustalanie potrzeb remontowych w zakresie zasobu komunalnego. Sprawowanie nadzoru nad realizacją rocznych...
  • Inspektor nadzoru branży sanitarnej

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy. Ustalanie potrzeb remontowych zasobu komunalnego w zakresie instalacji sanitarnych. Sprawowanie...
  • Inspektor nadzoru branży elektrycznej

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zadaniem pracownika jest wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w zakresie posiadanych uprawnień, a w szczególności: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami...
  • Specjalista ds. instalacji sanitarnych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Analiza stanu instalacji przeznaczonych do remontów oraz przegląd dokumentów archiwalnych. Przygotowanie opisu zamówienia oraz szacunkowej wyceny. Opracowanie zapytań ofertowych oraz części merytorycznej do przetargu publicznego. Prowadzenie spotkań koordynacyjnych z projektantami i...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Lublin, ul. Piaskowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z...
  • Inspektor Nadzoru Budowlanego

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​​    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat Twoje zadania: nadzorowanie przebiegu prac remontowo-budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawartymi umowami, udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,...
  • Kierownik Robót Sanitarnych

    Banimex   łódzkie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZADANIA: pełnienie funkcji kierownika robót zgodnie z prawem budowlanym, przepisami BHP oraz przepisami wew. Firmy; analiza dokumentacji technicznej, przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót, opracowywanie...
  • Kierownik Robót Sanitarnych

    Banimex   małopolskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZADANIA: pełnienie funkcji kierownika robót zgodnie z prawem budowlanym, przepisami BHP oraz przepisami wew. Firmy; analiza dokumentacji technicznej, przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót, opracowywanie...