Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca samodzielna, biurowa, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na parterze. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- prowadzenie gospodarki mandatowej NOSG, a w szczególności sporządzanie na potrzeby Izby Skarbowej w Lublinie prognozy ilości bloczków mandatów karnych planowanych do pobrania w roku przyszłym, pobieranie, ewidencjonowanie i wydawanie bloczków inkasentom, rozliczanie wykorzystanych bloczków i odcinków mandatu karnego, bieżące kontakty oraz uzgodnienia z I Urzędem Skarbowym w Opolu oraz Izbą Skarbową w Lublinie w zakresie danych dotyczących rozliczeń z tytułu pobranych bloczków mandatów karnych oraz środków finansowych, terminowe przekazywanie środków finansowych z tytułu nałożonych kar w drodze mandatu karnego gotówkowego, wprowadzanie danych dotyczących wystawionych mandatów do PUE Mandaty
- dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pracowników i Funduszu Socjalnego Emerytów i Rencistów SG zgodnie z Zakładowym Planem Kont
- naliczanie wartości odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Pracowników oraz przygotowywanie danych planistycznych w powyższym zakresie
- analiza kont dotyczących gospodarki pozabudżetowej oraz sum depozytowych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji wydatków
- kompletowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących udzielania pożyczek, dopłat do wypoczynku oraz zapomóg ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pracowników
- dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych dotyczących sum depozytowych w celu właściwego prowadzenie ewidencji księgowej
- współuczestniczenie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych w zakresie funduszy socjalnych, depozytów oraz opracowywanie danych do sporządzania kwartalnych i doraźnych analiz w zakresie zajmowanego stanowiska
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- znajomość przepisów ustawy z dnia 4.03.1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 288)
- znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26.01.2016 r. w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego oraz podmiotów nabywających odpłatnie formularze mandatu karnego (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1349)
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.12.2018 r. w sprawie funduszu socjalnego emerytów i rencistów policji, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Biura Ochrony Rządu, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Celnej i Służby Celno-Skarbowej oraz ich rodzin (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 518)
- sprawna obsługa programów pakietu MS Office (Word, Excel)
- obsługa przeglądarki internetowej oraz poczty elektronicznej
- punktualność, umiejętne zarządzanie czasem oraz terminowość, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres oraz zdolność pracy pod presją czasu
- niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych – jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODOTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznej
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.
3) Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.
4) Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.
5) Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
6) Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
7) Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.
8) W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9) Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
10) Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.
11) Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.