Starszy inspektor

Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Chełm
praca stacjonarna
3 dni temu
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Chełm
Ogłoszenie o naborze Nr 140143

Warunki pracy

Praca samodzielna, biurowa, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na parterze. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • prowadzenie gospodarki mandatowej NOSG, a w szczególności sporządzanie na potrzeby Izby Skarbowej w Lublinie prognozy ilości bloczków mandatów karnych planowanych do pobrania w roku przyszłym, pobieranie, ewidencjonowanie i wydawanie bloczków inkasentom, rozliczanie wykorzystanych bloczków i odcinków mandatu karnego, bieżące kontakty oraz uzgodnienia z I Urzędem Skarbowym w Opolu oraz Izbą Skarbową w Lublinie w zakresie danych dotyczących rozliczeń z tytułu pobranych bloczków mandatów karnych oraz środków finansowych, terminowe przekazywanie środków finansowych z tytułu nałożonych kar w drodze mandatu karnego gotówkowego, wprowadzanie danych dotyczących wystawionych mandatów do PUE Mandaty
  • dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pracowników i Funduszu Socjalnego Emerytów i Rencistów SG zgodnie z Zakładowym Planem Kont
  • naliczanie wartości odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Pracowników oraz przygotowywanie danych planistycznych w powyższym zakresie
  • analiza kont dotyczących gospodarki pozabudżetowej oraz sum depozytowych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji wydatków
  • kompletowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących udzielania pożyczek, dopłat do wypoczynku oraz zapomóg ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pracowników
  • dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych dotyczących sum depozytowych w celu właściwego prowadzenie ewidencji księgowej
  • współuczestniczenie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych w zakresie funduszy socjalnych, depozytów oraz opracowywanie danych do sporządzania kwartalnych i doraźnych analiz w zakresie zajmowanego stanowiska

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 4.03.1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 288)
  • znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26.01.2016 r. w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego oraz podmiotów nabywających odpłatnie formularze mandatu karnego (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1349)
  • znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.12.2018 r. w sprawie funduszu socjalnego emerytów i rencistów policji, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Biura Ochrony Rządu, Służby Ochrony Państwa, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Celnej i Służby Celno-Skarbowej oraz ich rodzin (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 518)
  • sprawna obsługa programów pakietu MS Office (Word, Excel)
  • obsługa przeglądarki internetowej oraz poczty elektronicznej
  • punktualność, umiejętne zarządzanie czasem oraz terminowość, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres oraz zdolność pracy pod presją czasu
  • niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych – jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:


1)       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.


2)       Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.  


3)       Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.


4)       Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.


5)       Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.


6)       Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.


7)       Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.


8)       W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.


9)       Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.


10)    Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć  w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.


11)    Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Rejestratorka Medyczna / Rejestrator Medyczny

    Synevo Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Specjalista ds. programów badawczych

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...