Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 105981
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Palcówki i poza nią. Praca z interesantami, obsługa kancelaryjna. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- Planuje i organizuje pracę Kancelarii Ogólnej oraz nadzoruje zadania wykonywane przez jej pracowników,
- Prowadzi nadzór nad przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem, wysyłaniem i udostępnianiem dokumentów niejawnych i jawnych funkcjonariuszom SG i pracownikom Placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Nadzoruje prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych, innej dokumentacji związanej z działalnością Kancelarii oraz ewidencji pieczęci i stempli kancelaryjnych. elektronicznych nośników informacji,
- Przyjmuje i wysyła dokumenty jawne i niejawne oraz przesyłki wchodzące i wychodzące do/z Placówki, ewidencjonuje ją i rozdziela zgodnie z dekretacją,
- Nadzoruje stan ewidencyjny i faktyczny dokumentów jawnych i niejawnych zarejestrowanych i przechowywanych w zbiorach Placówki,
- Uczestniczy w systematycznym porządkowaniu posiadanego zbioru dokumentów oraz kompletowaniu i przygotowywaniu akt zakończonych spraw,
- Uczestniczy w organizowaniu i prowadzeniu spraw związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej,
- Nadzoruje ochronę dokumentów niejawnych i jawnych przechowywanych w Kancelarii Ogólnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej
- znajomość zasad obsługi urządzeń kancelaryjnych i obiegu dokumentów, znaj. zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej, podstawowa znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych
- staranny i estetyczny charakter pisma ręcznego, systematyczność, dokładność, dyspozycyjność, komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera w tym pakietów biurowych (Word, Excel),
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka obcego – rosyjskiego w stopniu komunikatywnym
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
- umiejętności analityczne, umiejętność pozytywnego podejścia do petenta, umiejętność pracy w zespole