Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na I piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
Zakres zadań
- prowadzi rejestry kancelaryjne,
- odbiera pocztę jawną z kancelarii ogólnej i przekazuje do dekretacji Naczelnikowi Wydziału Prewencji,
- wprowadza korespondencję wychodzącą do programu Elektroniczny Nadawca,
- prowadzi zagadnienia związane z medycyną pracy,
- sporzadza wykazy akt przekazanych oraz protokoły brakowania "BC",
- prowadzi ewidencję urlopów i L-4 funkcjonariuszy wydziału,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
- biegła znajomość systemów informatycznych i obsługi komputera,
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe