Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– Budynek wyposażony w windę osobową,
– Siedziba urzędu mieści się na XI - XIII piętrze budynku ,
- Dostępność światła dziennego oraz sztucznego,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- Zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
Zakres zadań
- Przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych oraz wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego,
- Prowadzenie obsługi bankowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowisku w Poznaniu. Sporządzanie przelewów bankowych, kompletowanie wyciągów bankowych w elektronicznym systemie bankowości „enbepe” oraz zamawianie i rozliczanie środków w Banku Gospodarstwa Krajowego. Kontrolowanie terminów odnawiania certyfikatów bankowych, prowadzenie obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
- Przeprowadzanie bieżącej analizy wykonania wydatków i dochodów, przedstawianie propozycji dokonania zmian w planie wydatków w Regionalnej Dyrekcji w Poznaniu, uzgadnianie kont księgowych w celu prawidłowego przygotowania sprawozdań budżetowych, sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- Ewidencjonowanie, kontrolowanie i rozliczanie wydatków w ramach projektów unijnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne,doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego W obszarze księgowości,
- znajomość przepisów o rachunkowości i finansach publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu podatków, ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word i Excel,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- rozwiązywanie problemów,
- efektywna komunikacja,
- radzenie sobie ze stresem,
- umiejętność dostosowania się do zmian,
- umiejętność obsługi programów TREZOR i Progman Finanse,