Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 100124
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa komputera powyżej 4 godzin, - praca administracyjno-biurowa, praca w terenie, obsługa klientów zewnętrznych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy komputerze, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - budynek posiada dwie windy, - drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - wejście go budynku bez barier architektonicznych, - odpowiednio dostosowana 1 toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Prowadzi w systemie informatycznym dokumentację związaną z ewidencją pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych będących na stanie Urzędu, w tym sporządza dokumenty przychodowe i rozchodowe.
- Opisuje i sprawdza pod względem merytorycznym faktury i rachunki dotyczące działalności Urzędu, w tym sprawdza faktury i rachunki gotówkowe dotyczące drobnych zakupów i usług oraz badań lekarskich opisywanych przez oddziały Urzędu.
- Współuczestniczy w przygotowaniu wniosków do 130.000 zł. netto dotyczących realizacji dostaw, usług i robót remontowo-budowlanych, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie zarządzeniem wewnętrznym Dyrektora Urzędu.
- Współpracuje w prowadzeniu sekretariatu Urzędu, a w szczególności rejestruje dokumenty przychodzące i wychodzące, przekazuje dokumenty do dekretacji, czuwa nad poprawnym obiegiem dokumentów, w tym w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD).
- Współuczestniczy w prowadzeniu kancelarii Urzędu, zgodnie z obowiązującymi zasadami instrukcji kancelaryjnej, w tym w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), a w szczególności przyjmuje oraz rozdziela korespondencję, wysyła korespondencję oraz ewidencjonuje wychodzące z Urzędu przesyłki polecone i przesyłki listowe nierejestrowane.
- Prowadzi rejestr umów zawieranych przez Urząd dotyczący realizacji dostaw, usług i robót remontowo-budowlanych oraz centralnej ewidencji pieczęci i pieczątek w Urzędzie.
- Sporządza harmonogram czasu pracy sprzątaczek oraz kwartalnej weryfikacji podziału przydzielonej powierzchni sprzątanej w budynku stanowiącym siedzibę Urzędu.
- Przygotowuje, w oparciu o obowiązujące normy i terminy, wykazy pracowników, którym przysługuje ekwiwalent pieniężny za pranie odzieży roboczej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego :powyżej 1,5 roku w administracji publicznej
- Samodzielność i inicjatywa
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Łatwość komunikacji
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe