Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca jednozmianowa lub dwuzmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na III piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
Zakres zadań
- sprawdzanie i uzupełnianie danych osobowych w kartach Prd, SEWIK
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
- segregowanie i układanie kart Prd, SEWIK
- obsługa interesantów,
- archiwizowanie dokumentację WRD KMP w Poznaniu,
- przygotowanie zaświadczeń o zdarzeniach drogowych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
- biegła znajomość systemów informatycznych i obsługi komputera,
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe