Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca na 4 piętrze, budynek posiada windę. Brak barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze.
Zakres zadań
- realizuje zadania związane z obsługą systemu SWOP,
- prowadzi zagadnienia związane z poświadczeniem bezpieczeństwa funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
- sporzadza dokumentację dotyczącą profilaktyki lekarskiej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
- przyjmuje, rejestruje oraz wysyła korespondencję służbową w niezbędnym zakresie,
- prowadzi analizy dotyczące pełnienia słuzby fonkcjonariuszy,
- prowadzi dokumentację organizacyjno-kadrową Wydziału- Sztab Policji KMP w Poznaniu,
- wykonuje zadania związane z obsługą sekretariatu Wydziału - Sztab Policji KMP w Poznaniu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
- znajomość systemów informatycznych i obsługi komputera,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe