Ogłoszenie numer: 6405771, z dnia 2022-01-28
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Zarządzania Środowiskiem i Klimatu
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze
Starszy inspektor
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Nr ref.: 11/2022
wymiar etatu: 1
wykształcenie: wyższe magisterskie, kierunek ochrona środowiska lub pokrewne
Zakres obowiązków:
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących pozwoleń zintegrowanych; analiza i udział w prowadzonych postępowaniach dotyczących pozwoleń zintegrowanych w zakresie ochrony powietrza, gospodarki wodno-ściekowej oraz ochrony gleby ziemi i wód gruntowych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
- prowadzenie spraw dotyczących wydawania opinii w przedmiocie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, ustalenia zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko oraz opinii przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – dla przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego w zakresie ochrony powietrza, gospodarki wodno-ściekowej oraz ochrony gleby ziemi i wód gruntowych
- gromadzenie i weryfikacja zgłoszeń dotyczących instalacji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, z których emisja nie wymaga pozwolenia
- analiza i weryfikacja wyników pomiarów przeprowadzanych ze względu na realizację obowiązków wynikających z pozwoleń zintegrowanych, pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń wodnoprawnych
- przeprowadzanie kontroli w podmiotach korzystających ze środowiska
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających prowadzenie przez dany podmiot instalacji spalania paliw celem nabycia przez ten podmiot paliwa
- prowadzenie lub współudział w postępowaniach w sprawach utworzenia obszarów ograniczonego użytkowania
Wymagania niezbędne:
- min. 4- letni staż pracy
- znajomość ustaw i przepisów wykonawczych z zakresu ochrony środowiska, zwłaszcza w obszarze ochrony powietrza i gospodarki wodno-ściekowej
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność analizy, przetwarzania dużej ilości informacji
- komunikatywność
- bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie praktyczne związane z wydawaniem decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska
- umiejętność praktyczna przeprowadzania kontroli podmiotów w aspekcie przestrzegania warunków decyzji lub przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska
- dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, zaangażowanie
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- odpowiedzialność, sumienność i rzetelność
Informacje o warunkach i miejscu pracy:
Nowoczesny budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, wymagającą skupienia i dokładności.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Posiadam obywatelstwo polskie”
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
Oświadczenia do druku – pobierz dokument
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Poznaj
Województwo Wielkopolskie UMWW
Urząd Marszałkowski - jednostka administracji samorządowej. Biuro Informacyjne Wielkopolski w Brukseli funkcjonuje w srtrukurach urzędu.