Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca adminitracyjno-biurowa,
stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku,
brak wind, podjazdów i innych ułatwieńdla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zadań
- Opracowuje dokumenty finansowe (rachunki, faktury), sprawdza pod względem formalno-rachunkowym i przedkłada do zatwierdzenia kierownikowi,
- weryfikuje pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym wnioski dotyczące należności policjantów oraz sporządza wykazy należności,
- sprawdza i rozlicza zwroty kosztów z tytułu podróży służbowych,
- na bieżąco monitoruje poziomy zrealizowanych wydatków, uzgadnia salda i sporządza zastawienia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w urzędach administracji państwowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe