Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor wojewódzki

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Chełm
praca stacjonarna
44 dni temu
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Chełm
Ogłoszenie o naborze Nr 143710

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie Delegatury Urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • nadzoruje i kontroluje zgodnie z planem kontroli realizację zadań w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, podmiotach prowadzących działalność statutową lub gospodarczą w zakresie prowadzenia placówek całodobowych dla osób niepełnosprawnych, przewlekle chorych i w podeszłym wieku oraz kieruje zespołem inspektorów, w celu zapewnienia stanu zgodnego z prawem,
  • sporządza dokumentację pokontrolną, sprawozdawczą na zajmowanym stanowisku w celu rzetelnego, efektywnego realizowania powierzonych zadań,
  • rozpatruje skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania jednostek podlegających kontroli oraz pisma interwencyjne w ramach zadań stanowiska w celu eliminowania nieprawidłowości lub poprawy jakości świadczonych usług,
  • uzgadnia treści dokumentów, określających funkcjonowanie ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi (regulaminy organizacyjne, plany działalności oraz plany pracy na każdy rok) w celu prawidłowej realizacji zadań przez te jednostki oraz dokonuje analizy rocznych sprawozdań z działalności tych jednostek,
  • przyjmuje interesantów i udziela wyjaśnień (pisemnie, telefonicznie) dotyczących sposobu realizacji nadzorowanych i kontrolowanych zadań w celu zapewnienia prawidłowości ich wykonania na terenie działania Delegatury.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing; specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, tj. w: jednostce organizacyjnej pomocy społecznej, podmiocie realizującym zadania z zakresu pomocy społecznej na podstawie zlecenia organu administracji rządowej lub samorządowej, komórce organizacyjnej do spraw nadzoru i kontroli w pomocy społecznej właściwego do spraw pomocy społecznej wydziału urzędu wojewódzkiego, urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego w ramach działu administracji rządowej - zabezpieczenie społeczne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów ustaw: o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, Prawo przedsiębiorców, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętności interpersonalne: zdolność analitycznego myślenia i syntezy, umiejętność przekonywania i umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, umiejętność pracy w zespole
 

Podobne oferty