(Pion Sprzedaży / Dział Fakturowania / Wydział Fakturowania Odbiorców Instytucjonalnych)
Umowa na zastępstwo
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- rozliczanie Odbiorców Indywidualnych, wystawianie faktur, faktur korygujących, duplikatów, naliczanie bonifikat
- obsługa korespondencji związanej z dokonywanymi rozliczeniami, rozpatrywanie reklamacji, analiza zasadności składanych skarg, udzielanie odpowiedzi na wnioski i zapytania Odbiorców usług
- analiza ilości dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków, dokonywanie porównań zużycia wody w cyklach rozliczeniowych i ustalanie przyczyn występujących odchyleń
- ewidencja danych wynikających ze zgłoszeń niezbędnych do dokonywania rozliczeń w tym:
- przyjmowanie, wprowadzanie wskazań wodomierzy głównych i odliczających oraz ich weryfikacja
- danych dotyczących rozliczenia wodomierzy mierzących wodę bezpowrotnie zużywaną (montaż wodomierza, demontaż)
- aktualizacja danych adresowych Odbiorców i administratorów
- rejestracja korespondencji przysłanej do Działu Fakturowania i przekazywanie jej pracownikom zgodnie z dekretacją
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)
- minimum rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego (mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta)
- dobra umiejętność obsługi pakietu Office (w szczególności Word, Excel)
- mile widziana umiejętność obsługi sytemu bilingowego dedykowanego do obsługi przedsiębiorstw wodociągowych
- posiadanie kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata