Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą o 135 letniej tradycji!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Planowania i Nadzoru / Dział Planowania i Controllingu / Wydział Analiz Ekonomicznych)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
- współpraca przy sporządzaniu planów gospodarczych Spółki (rocznych i wieloletnich) oraz raportów dotyczących ich realizacji
- analizowanie projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz przygotowywanie rekomendacji w zakresie źródeł ich finansowania
- przygotowywanie komentarzy i wyjaśnień na potrzeby Zarządu i kadry kierowniczej
- realizowanie innych zadań wchodzących w zakres zagadnień controllingowych
- rozwijanie i wdrażanie nowych narzędzi informatycznych w obszarze controllingu
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne
- co najmniej roczne doświadczenie, preferowane 3 lata na podobnym stanowisku w organizacji o średniej lub dużej wielkości i/lub w audycie
- znajomość zagadnień z zakresu finansów, w tym rachunku kosztów
- bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole
- mile widziane:
- znajomość systemu klasy ERP
- znajomość systemu BI,
- doświadczenie w branży regulowanej, w tym w zakresie procesu przygotowywania i zatwierdzania taryf oraz współpracy z regulatorem
W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
-
Krok
Publikacja ogłoszenia o pracę
-
Krok
Gromadzenie i selekcja aplikacji
-
Krok
Spotkania rekrutacyjne
-
Krok
Wybór Kandydata