Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Zespole ds. Wsparcia Technicznego

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Sulechów, ul. Prosta 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizację pracy zespołu, nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących utrzymania i eksploatacji stacji pomp, sporządzanie projektów planów kosztów i nadzór nad realizacją zadań prowadzonych przez Zespół ds. Wsparcia Technicznego ujętych...
  • Pracownik ds. administracyjnych

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY rejestracja dokumentów w systemie WMS oraz przygotowywanie dokumentacji magazynowej; prace administracyjne...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    23 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Zielona Góra Specjalista ds. Administracyjnych Zielona Góra
Starszy Inspektor Kontroli w Dziale Realizacji Kontroli

Starszy Inspektor Kontroli w Dziale Realizacji Kontroli

Centrala NFZ
Zielona Góra
praca stacjonarna
1879 dni temu

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów

na stanowisko Starszego Inspektora Kontroli

w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli IV w Zielonej Górze

w Departamencie Kontroli

DK/19/102

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. Praca w Centrali NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy i licznych kompetencji. Jesteśmy podmiotem publicznym, nadzorowanym przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.

 

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
  • możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • możliwość awansu zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • godne wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ;
  • atrakcyjne wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników, a także ich dzieci;
  • opiekę pracodawcy i wsparcie związków zawodowych dbających o poszanowanie godności pracownika i bezwzględnie eliminującego wszelkie przejawy patologii i nieprawidłowości, takie jak nepotyzm czy mobbing.

Kogo szukamy:

  • osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;
  • ludzi marzących o sukcesie zawodowym;
  • osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
  • pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
  • kandydatów w różnym wieku, młodzi zdobędą doświadczenie, starsi podzielą się wcześniej nabytymi umiejętnościami;
  • osób o wysokiej kulturze osobistej.

Szczegóły oferty:

 

Wymiar etatu: 1etat

 

Miejsce wykonywania pracy: Terenowy Wydział Kontroli w Zielonej Górze, ul. Podgórna 9b

 

Główne obowiązki:

  • udział w planowych oraz doraźnych kontrolach prowadzonych przez NFZ;
  • udział w opracowywaniu dla każdej kontroli tematyki i metodyki niezbędnej do jej przeprowadzenia;
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, a także projektów wystąpień pokontrolnych;
  • monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych;
  • udział w opracowywaniu zbiorczych analiz i wniosków wynikających
    z przeprowadzonych kontroli.

Wykształcenie: wyższe lekarskie

 

Wymagania konieczne:

  • minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programu Excel);
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.).

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w placówkach służby zdrowia;
  • znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych;
  • odporność na stres;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisany list motywacyjny;
  • podpisane CV;
  • kopie dokumentów potwierdzających 4 lata pracy zawodowej na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu (potwierdzone zaświadczeniem okresu zatrudnienia z tytułu umowy zlecenia), jak również wykonywaniu działalności gospodarczej
  • podpisane oświadczenie o treści:
    Na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 399), oświadczam, że w dniu składania niniejszych dokumentów spełniałem/łam wymagania określone w art. 61y ust. 3 pkt 1-3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1510, z późn. zm.), t.j.:
    • posiadam obywatelstwo polskie,
    • mam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych,
    • nie byłem/łam karany/a za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
  • podpisane oświadczenia o treści:
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego DK/19/102 zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO).
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.”
      UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Centralę NFZ w przyszłości.”
      UWAGA! Dołączenie zgody jest dobrowolne.

Informacja o metodach i technikach rekrutacji:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali komisja rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące rekrutacji:

  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru;
  • kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Informacje dla osób niepełnosprawnych:

  • kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1510, z późn. zm.).

 

Art. 112. 
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz.381);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.

 

Ochrona danych osobowych:


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO), informujemy, że:

 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO).

 

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl

 

Podobne oferty

  • Kierownik w Zespole ds. Wsparcia Technicznego

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Sulechów, ul. Prosta 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizację pracy zespołu, nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących utrzymania i eksploatacji stacji pomp, sporządzanie projektów planów kosztów i nadzór nad realizacją zadań prowadzonych przez Zespół ds. Wsparcia Technicznego ujętych...
  • Pracownik ds. administracyjnych

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY rejestracja dokumentów w systemie WMS oraz przygotowywanie dokumentacji magazynowej; prace administracyjne...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    23 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...