Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
Starszy Inspektor ds. Finansowo-Księgowych
w Wydziale Budżetowo-Księgowym, Referacie Księgowości Finansowej
w Wydziale Budżetowo-Księgowym, Referacie Księgowości Finansowej
Miejsce pracy: Warszawa
oferta pracy – nr 710
Zadania:
Prowadzenie zadań z zakresu rachunkowości Straży Miejskiej m.st. Warszawy, m.in.:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym dotyczących Projektów Unijnych (m.in. ewidencja wyciągów bankowych, list płac, raportów kasowych)
- wystawianie faktur, rachunków i not księgowych
- analiza należności Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz przygotowywanie dokumentacji w sprawach należności podlegających windykacji
- prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej majątku Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
Wymagania niezbędne:
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub co najmniej 6 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
- dobra znajomość ustaw i przepisów wykonawczych: o rachunkowości, o finansach publicznych,
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
- dobra znajomość obsługi programu MS Excel w zakresie edycji, formatowania, sortowania i filtrowania danych
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu Ekonomii, Finansów lub Rachunkowości
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostkach sfery finansów publicznych.
Niezbędne dokumenty:
- CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
- podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
- 1. „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
- 2. „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), pakiet opieki medycznej, preferencyjne ubezpieczenie grupowe, bezpłatne zajęcia sportowe, zniżki na wydarzenia kulturalne.
Poznaj
Straż Miejska m.st. Warszawy
Interesujesz się bezpieczeństwem publicznym? Chcesz pomagać lokalnej społeczności? Nie boisz się wymagającej i odpowiedzialnej pracy? Szukasz stabilnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę? Straż Miejska m.st. Warszawy prowadzi nabór na stanowisko aplikanta. Jako funkcjonariusz będziesz dbać o bezpieczeństwo warszawiaków i chronić porządek publiczny w stolicy.