Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym w budynku C (wejście od ul. Konarskiego 1-3, posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- monitoruje prawidłowość funkcjonowania od strony informatycznej systemów komputerowych, administruje serwerami, bazami danych oraz urządzeniami sieciowymi działającymi w Urzędzie, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przetwarzanych informacji
- rozpoznaje kierunki i tendencje rozwoju technik teleinformatycznych w aspekcie ich zastosowania w zakresie informatyzacji Urzędu, monitoruje zmiany w prawie w zakresie działania stanowiska, w celu rozwijania aktualnego oprogramowania pod kątem obowiązujących przepisów prawa,
- monitoruje prawidłowość działania urządzeń teleinformatycznych funkcjonujących w Urzędzie, zabezpiecza ich eksploatację, w szczególności zabezpiecza sprawność techniczną, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz wewnętrzną obsługę teleinformatyczną Urzędu a także dokonuje ekspertyz dotyczących działania urządzeń drukujących funkcjonujących w Urzędzie. Zabezpiecza ich eksploatację, monitoruje sprawność techniczną, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w celu zapewnienia ciągłości pracy Urzędu,
- zabezpiecza dane przechowywane w systemach teleinformatycznych przed ich utratą, w szczególności utrzymuje bazy danych w stałej sprawności, archiwizuje je oraz odpowiednio przechowuje kopie bezpieczeństwa, w celu zapewnienia prawidłowego poziomu bezpieczeństwa
- zarządza licencjami na oprogramowanie oraz wdraża programy informatyzacji, w szczególności projektuje, tworzy, modernizuje systemy teleinformatyczne Urzędu z uwzględnieniem serwerów i zasobów sieciowych, w tym zapewnia odpowiedni poziom ich bezpieczeństwa w celu rozwijania aktualnego oprogramowania zgodnie z przepisami prawa,
- nadzoruje przestrzeganie przyjętych zasad ochrony i bezpieczeństwa systemów informatycznych i teleinformatycznych, w celu minimalizacji prawdopodobieństwa niewłaściwej realizacji zadań w tym obszarze
- realizuje zadania w zakresie edytowania i administrowania strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, wytwarza i przekazuje do publikacji informacje w sprawach należących do zakresu działania stanowiska oraz wytwarza informacje publiczne opracowane na wniosek w sprawach należących do zakresu działania stanowiska i przekazuje kopie informacji do rejestru informacji, w celu realizacji zadań wynikających z przepisów regulujących dostęp do informacji publicznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze informatyki (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
- Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy prawo telekomunikacyjne
- Umiejętności niezbędne: znajomość systemów operacyjnych Microsoft, znajomość budowy sprzętu komputerowego, znajomość konfiguracji usług: www, poczty e-mail, FTP Firewall, systemu Linux, znajomość HTML, PHP,My SQL, znajomość protokołu sieciowego TCP/IP
- Kompetencje niezbędne: myślenie kreatywne, efektywna komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kompetencje dodatkowe: asertywność, odporność na stres
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 roku do 31 lipca 1990 roku kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-13 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem: starszy informatyk – ZBII.V.2
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane