Dołącz do Biura Finansowo-Księgowego
Starszy / Główny Specjalista ds. Planowania Finansowego w Dziale Planowania w Biurze Finansowo-Księgowym
Miejsce pracy: Warszawa
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Starszego lub Głównego Specjalisty ds. Planowania Finansowego w Dziale Planowania w Biurze Finansowo-Księgowym.
- Chcemy zatrudnić jedną osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki.
- Przygotowywanie raportów finansowych, analiz i sprawozdań (cyklicznych i ad hoc).
- Współudział w tworzeniu rocznego budżetu finansowego Agencji.
- Udział w przygotowywaniu budżetów i prognoz finansowych oraz ich aktualizacja.
- Komunikacja z biurami merytorycznym w zakresie planowania.
- Analiza kosztów przy udziale osób odpowiedzialnych za obszary.
- Doskonalenie narzędzi planistycznych, modyfikacja i wdrażanie usprawnień.
- Udział w raportowaniu do instytucji zewnętrznych (np. MF, KPRM).
- Udział w procesie pozyskiwania i analizy danych służących do raportowania i budżetowania.
- Opiniowanie wniosków dotyczących planowanych zakupów pod kątem potwierdzania dostępności środków finansowych zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz wprowadzenie danych w systemie SAP.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania.
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 2 lata (Starszy Specjalista) lub 4 lata (Główny Specjalista) stażu pracy / doświadczenia zawodowego w dziale planowania lub controllingu na podobnym stanowisku.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Zaawansowana znajomość MS Excel.
- Znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym w szczególności z zakresu planowania i rachunkowości finansowej.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office: Word, Excel.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość.
- Odpowiedzialność.
- Rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja.
- Samodzielność i wysoka motywacja do pracy oraz ciągłego uczenia się.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe na kierunku finanse, ekonomia, rachunkowość, bankowość.
- Staż w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Dobra znajomość systemów ERP, w tym SAP.
- Znajomość sprawozdawczości budżetowej.
- Język angielski na poziomie średniozaawansowanym.
Sprawdź co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.