PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Wdrożenie i doskonalenie modelu Zarządzania Portfelem Projektów (Program Portfolio Management - PPM) oraz metodyk, procesów i narzędzi (w tym raportowania).
- Udział w definiowaniu procesu zarządzania portfelem (PPM), utrzymywanie standardów oraz wdrażaniu narzędzi.
- Analizowanie zależności w portfolio projektów w celu identyfikacji potencjalnych ryzyk
i zależności. - Identyfikowanie, procesowanie, dokumentowanie i komunikowanie zmian w portfelu.
- Priorytetyzacja projektów zgodnie ze strategią PGE S.A.
- Konsolidowanie informacji zarządczej o stanie portfeli projektów i raportowanie na poziomie kadry zarządczej.
- Przygotowywanie okresowych analiz, raportów i prezentacji o stanie portfeli projektów na potrzeby informacji zarządczej.
- Rekomendowanie decyzji o uruchamianiu projektów.
- Monitorowanie i nadzór przebiegu projektów, w szczególności analizowanie, kontrolowanie i monitorowanie projektów IT w celu zapewnienia realizacji projektu zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem.
- Analizowanie i rejestrowanie postępów prac oraz kierunków w jakim zmierza projekt na podstawie danych dostarczonych od Kierownika Projektu.
- Wsparcie Kierownika Projektu w celu definicji i realizacji działań naprawczych w minimalizacji ewentualnych odchyleń.
- Zarządzanie Zespołem utrzymania PPM.
- Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań.
- Współpraca z Komórkami organizacyjnymi CUW IT, Kierownikami Projektów, PMO.
- Planowanie, rozwoju biznesu oraz doskonalenie procesów w obszarze ICT w zakresie optymalizacji kosztów.
Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego technicznego, informatycznego lub pokrewnego.
- Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu dużych projektów ICT.
- Biegłej znajomość języka angielskiego.
- Praktycznej umiejętność wykorzystywania metodyk i narzędzi zarządzania portfelem projektów, projektami oraz procesami PMO – potwierdzonych certyfikatami.
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem PMO lub PPM.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Umowę o pracę.
- Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.
- Bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Liczne świadczenia z ZFŚS.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- 1 dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.