- Sprzedażą produktów i usług Play w tym usług z zakresu ICT (Cloud, VOIP, FTTH)
- Pozyskiwaniem i utrzymaniem Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
- Budowaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z Klientami
- Doradztwem w zakresie ofert i usług Play
- Prowadzeniem negocjacji biznesowych
- Obsługą Klientów zgodnie ze standardami Play
- Monitorowaniem działań konkurencji
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży do klientów biznesowych usług mobile i ICT
- Doskonałych zdolności interpersonalnych
- Znajomości technik sprzedaży
- Dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Samodzielności i dynamizmu w działaniu
- Dokładności i sumienności w raportowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji
- Stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Czynnego prawa jazdy kategorii B.
- Umowa o pracę
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.