- Sprzedażą produktów i usług Play w tym usług z zakresu ICT (Cloud, VOIP, FTTH)
- Pozyskiwaniem i utrzymaniem Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
- Budowaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z Klientami
- Doradztwem w zakresie ofert i usług Play
- Prowadzeniem negocjacji biznesowych
- Obsługą Klientów zgodnie ze standardami Play
- Monitorowaniem działań konkurencji
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży do klientów biznesowych usług mobile i ICT
- Doskonałych zdolności interpersonalnych
- Znajomości technik sprzedaży
- Dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Samodzielności i dynamizmu w działaniu
- Dokładności i sumienności w raportowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji
- Stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Czynnego prawa jazdy kategorii B
- Szukasz stabilnego zatrudnienia – mamy dla Ciebie umowę o pracę
- Cenisz jasne zasady – zadbaliśmy o przejrzysty system wynagrodzeń
- Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikacje – zapewniamy bogaty system szkoleń i możliwości awansu
- Liczysz na pełne zaplecze do wykonywania swych obowiązków – zaopatrzymy Cię w niezbędne narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy oraz Internet
- Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu – wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną
- Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.