zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
T-Mobile PolskaWarszawa, ul.Domaniewska 52
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
1 dni
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku. W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing.
Dla naszego Klienta, międzynarodowego Banku, poszukujemy Kandydatek oraz Kandydatów na stanowisko:
Starszy Doradca ds. Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Korporacyjnego,
Obsługa portfela Klientów Banku, crosseling,
Przeprowadzanie analizy finansowej przedsiębiorstw,
Budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
Sprzedaż szerokiej gamy produktów finansowych dla firm,
Kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji na rynku,
Oczekiwania wobec Kandydatów:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
Min. 3 letnie doświadczenie we współpracy z Klientem Korporacyjnym,
Doświadczenie w przeprowadzaniu analiz finansowych dla firm,
Bardzo dobra znajomość produktów finansowych,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
Pro- aktywne nastawienie do Klienta,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Nasz Klient oferuje:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny,
Benefity pozapłacowe (m.in. opieka medyczna, karta Multisport),
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
T-Mobile PolskaWarszawa, ul.Domaniewska 52
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
1 dni
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...