Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/018/09/2017
Główne zadania:
•przeprowadzanie audytów wewnętrznych w jednostkach organizacyjnych Banku oraz podmiotach Grupy Kapitałowej Banku
•rola audytora wiodącego i w ramach tej roli organizowanie, koordynowanie i wsparcie merytoryczne pracy zespołu audytorów oraz bieżące weryfikowanie ich pracy
•formułowanie, w oparciu o wyniki audytu wewnętrznego, oceny procesów, podprocesów, zagadnień realizowanych na poziomie Centrali lub oceny pracy badanych komórek, jednostek i podmiotów
•opracowywanie, na podstawie przeprowadzonych audytów, raportów oraz informacji o wynikach audytu, skuteczności systemu kontroli wewnętrznej, w tym adekwatności i efektywności mechanizmów kontrolnych
•opracowywanie projektów zaleceń dla jednostek organizacyjnych Banku oraz rekomendacji dla podmiotów Grupy Kapitałowej, w celu wykorzystania wyników audytu dla realizacji działań naprawczych
•podejmowanie współpracy z badanymi jednostkami/ podmiotami w celu wykorzystywania wyników audytu wewnętrznego dla wyeliminowania stwierdzonych nieprawidłowości oraz ograniczenia ryzyka związanego z przedmiotem audytu
•udział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych dotyczących zasad funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz szczegółowych rozwiązań dotyczących przeprowadzania audytu wewnętrznego w Banku, w tym metodyk przeprowadzania badań
Oczekujemy:
•wykształcenia wyższego
•doświadczenia w audycie wewnętrznym i/lub kontroli procesów w podmiotach rynku finansowego
•doświadczenia w ocenie systemu kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem w podmiotach rynku finansowego
•znajomości zagadnień i wymogów z zakresu zarządzania ryzykiem detalicznych ekspozycji kredytowych, w tym zabezpieczonych hipotecznie,
•znajomości Międzynarodowych Standardów Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego
•bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
•znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
•mile widziane posiadanie profesjonalnych certyfikatów/ uprawnień typu: CIA, ACCA, biegły rewident, CISA.
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.