Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy asystent
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 104560
Warunki pracy
- Wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych
- Zagrożenie korupcją
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Bariery architektoniczne – brak wind i podjazdów
Zakres zadań
- Ewidencjonuje czas służby (ustala wymiar czasu służby oraz urlopów wypoczynkowych i innych, nadzoruje i przekazuje do komórki płacowej informacje dotyczące wypłat należnych świadczeń)
- Obsługuje stosunek służby (sporządza dokumenty związane z przyjęciem oraz zwolnieniem ze służby, zgłasza oraz aktualizuje dane funkcjonariuszy służby celno-skarbowej do uzbezpieczenia, kieruje na badania, monitoruje postępowania dotyczące odpowiedzialności porządkowej i dyscyplinarnej)
- Prowadzi dokumentację kadrową (akta osobowe, dokumentację niezbedną do ustalenia uprawnień emerytalnych oraz uprawnień do awansu na wyższy stopień, rejestruje i aktualizuje dane funcjonariuszy służby celno-skarbowej w systemach kadrowo-płacowych)
- Wspiera w sytuacjach spornych/skarg z funkcjonariuszami SCS (kompletuje dokumentację na potrzeby odpowiedzi na pozwy sądowe, przygotowuje projekty odpowiedzi w sprawach wniesionych przez funcjonariuszy, sporządza dokumenty związane z postępowaniem dyscyplinarnym)
- Prowadzi proces zmiany stanowiska służbowego (administruje procesem awansu zawodowego lub zmiany stanowiska funkcjonariuszy SCS pod kątem formalnym, prowadzi postępowania w zakresie obniżenia stopnia)
- Dokumentuje przebieg służby przygotowawczej funkcjonariuszy SCS
- Monitoruje stan zatrudnienia (identyfikuje potrzeby rekrutacji wynikające z przejść na emeryturę, zwolnień, powstałych w związku z przeniesieniem funkcjonariusza SCS, monitoruje terminowość sporządzania ocen okresowych funkcjonariuszy SCS)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej i ubezpieczeń społecznych, znajomość aktów normatywnych obowiązujących w KAS
- Umiejętność planowania i organizowania własnych zadań
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność komunikacji
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość obsługi programu Płatnik
- Studia podyplomowe: kadry/płace