Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
Zobacz więcej ofert pracy

Starszy archiwista

Archiwum Państwowe w Bydgoszczy
Bydgoszcz
praca stacjonarna
677 dni temu
Archiwum Państwowe w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy archiwista
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 116502

Warunki pracy

- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem


- obsługa klientów zewnętrznych


- praca w siedzibie urzędu Bydgoszcz ul. Dworcowa 65


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie


- budynek przy ul. Dworcowej nie posiada windy i nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Opracowuje zagraniczne i krajowe kwerendy oraz wyceniania ich koszty.
  • Udziela informacji, w tym też użytkownikom czytelni, o trybie przeprowadzania kwerend oraz o materiałach archiwalnych.
  • Tworzy pomoce ewidencyjne.
  • Nadzoruje zabezpieczanie materiałów archiwalnych w toku udostępniania w czytelni.
  • Udostępnia materiały archiwalne w czytelni podczas nieobecności jej stałej obsługi.
  • Prowadzi prace naukowe, popularyzatorskie i dokumentacyjno-informacyjne objęte planem Archiwum.
  • Opracowuje kwerendy z akt osobowo-płacowych i ewidencji mieszkańców wytworzonej po 1945 r. w czasie nieobecności pracownika ds. opracowania ww. kwerend.
  • Obsługuje komputerowe bazy danych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe archiwistyka lub historia
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów dotyczących ochrony tajemnicy państwowej Znajomość historii ustroju Polski i państw zaborczych w szczególności Prus i Niemiec do 1945 r., dziejów wytworzonych przez nie akt, znajomość zasobu archiwalnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu archiwistyki lub historii
  • kurs kancelaryjno - archiwalny lub inny z zakresu archiwistyki lub zarządzania dokumentacją
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność prowadzenia prac naukowych i informacyjnych, znajomość komputerowych baz danych obowiązujących w Archiwum
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...