![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Starszy Analityk Finansowy
Łódź / Karszew
PFJL14488
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, dynamicznie rozwijającej się na rynku europejskim, PILNIE poszukujemy energicznej i zorientowanej na rozwój osoby na stanowisko Starszego Analityka Finansowego Odpowiedni kandydat będzie współpracował bezpośrednio z Dyrektorem Finansowym i Kontrolerem Finansowym i będzie odpowiedzialny za kompleksową analizę finansowo-biznesową spółek w Polsce i na Ukrainie (2 spółki produkcyjne). Siedziba firmy mieści się w Karszewie (ok. 20 km od Łodzi).
Opis stanowiska / Job description:
- Udział w zakresie zamknięcia okresów sprawozdawczych,
- Wsparcie procesu budżetowania oraz analiza odchyleń od budżetu,
- Wyjaśnianie i komentowanie odchyleń od budżetu - współpraca z działem operacyjnym,
- Analiza kosztów i rekomendowanie rozwiązań mających na celu ich redukcje,
- Sporządzanie bieżących raportów oraz analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc),
- Udział w kontroli i raportowaniu kosztów oraz ich alokacji zgodnie z wewnętrzną polityką i procedurami firmy,
- Analiza projektów inwestycyjnych Spółki oraz tworzenie analiz biznesowych trendów rynkowych,
- Współpraca z biurem rachunkowym,
- Usprawnianie i modyfikacja aktualnych systemów raportowania (Excel, Access),
- Przygotowanie raportów na potrzeby Zarządu i Grupy,
- Wsparcie dla innych pracowników firmy w zakresie tworzenia raportów i analiz finansowych (współpraca z innymi działami).
- Wsparcie procesu budżetowania oraz analiza odchyleń od budżetu,
- Wyjaśnianie i komentowanie odchyleń od budżetu - współpraca z działem operacyjnym,
- Analiza kosztów i rekomendowanie rozwiązań mających na celu ich redukcje,
- Sporządzanie bieżących raportów oraz analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc),
- Udział w kontroli i raportowaniu kosztów oraz ich alokacji zgodnie z wewnętrzną polityką i procedurami firmy,
- Analiza projektów inwestycyjnych Spółki oraz tworzenie analiz biznesowych trendów rynkowych,
- Współpraca z biurem rachunkowym,
- Usprawnianie i modyfikacja aktualnych systemów raportowania (Excel, Access),
- Przygotowanie raportów na potrzeby Zarządu i Grupy,
- Wsparcie dla innych pracowników firmy w zakresie tworzenia raportów i analiz finansowych (współpraca z innymi działami).
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse/Księgowość/Ekonomia),
- Co najmniej 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjno- handlowej,
- Doświadczenie w pracy analitycznej, księgowości,
- Znajomość zasad rachunkowości zarządczej w praktyce,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz podstawowa znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego,
- Biegła znajomość MS Office, programu Excel i Access, mile widziana znajomość systemu Optima,
- Gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych (przynajmniej raz w miesiącu - 4-5 dniowe wyjazdy),
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne i analityczne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego.
- Dobre zdolności komunikacyjne,
- Umiejętność syntetycznego przedstawienia wniosków z pracy analitycznej.
- Co najmniej 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjno- handlowej,
- Doświadczenie w pracy analitycznej, księgowości,
- Znajomość zasad rachunkowości zarządczej w praktyce,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz podstawowa znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego,
- Biegła znajomość MS Office, programu Excel i Access, mile widziana znajomość systemu Optima,
- Gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych (przynajmniej raz w miesiącu - 4-5 dniowe wyjazdy),
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne i analityczne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego.
- Dobre zdolności komunikacyjne,
- Umiejętność syntetycznego przedstawienia wniosków z pracy analitycznej.
Jak aplikować / How to apply: