![](/img/firma/templates/587998/8521/top.jpg)
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Celem pozycji jest zpaewnienie analizy finansowej wydatków kapitałowych oraz wsparcie w zakresie sprawozdawczości dla różnych zespołów działających na obszarze Ameryki Północnej. Rola ta obejmuje między innymi przygotowywanie okresowych raportów finansowych dotyczących wydatków kapitałowych, budżetów i prognoz, a także ocenę przypadków biznesowych projektów kapitałowych i ich założeń. Osoba na tej pozycji ma współpracować z osobami na różnych szczeblach zarządzania oraz z różnymi zespołami w celu weryfikacji integralności danych z wielu źródeł, aby zapewnić wgląd i dostarczyć rekomendacji.
Twoje zadania:
- interpretacja danych finansowych w celu określenia trendów w ogólnych wynikach finansowych jednostki biznesowej;
- przewidywanie problemów w procesie i planowanie działań naprawczych;
- wykorzystywanie wielu systemów pomocnych w analizie danych i dostarczanie analiz operacyjnych;
- dostarczanie wiedzy na temat wspieranych jednostek i ich wpływu na inne jednostki;
- zapewnianie profesjonalnego doradztwa, wskazówek i obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
- odpowiedzialność za główne elementy obsługiwanego procesu, w tym analizę wariancji, raportowanie czy komunikowanie i wyjaśnianie wyników klientom i przełożonym;
- budżetowanie i prognozowanie;
- współpraca z wewnętrznymi klientami w zakresie dostarczania danych finansowych, konsultacji i przedstawiania rekomendacji dotyczących realizacji celów oraz poprawy efektywności operacyjnej;
- gromadzenie i porządkowanie danych wykorzystywanych do przygotowania raportu finansowego/biznesowego;
interpretacja i analiza danych finansowych, w tym miesięcznych wyników finansowych; - przygotowywanie sprawozdań dla partnerów biznesowych/zainteresowanych stron;
- przeprowadzanie analizy danych finansowych w celu wsparcia jednostki biznesowej w analizie celów finansowych przedsiębiorstwa i celów operacyjnych;
- generowanie raportów ad hoc i przeprowadzanie analiz zgodnie z życzeniem partnerów biznesowych/klientów i innych interesariuszy jednostki biznesowej;
- wspólpraca z kluczowymi klientami wewnętrznymi uwzględniająca identyfikację zmieniających się potrzeb biznesowych, oczekiwań dotyczących usług, jakości i formatu dostarczanych danych oraz określenie możliwości poprawy poziomu usług;
- prowadzenie licznych i złożonych finansowych/biznesowych projektów analitycznych;
inne zlecone przez przełożonego zadania.
Oczekiwania:
- 5 lat doświadczenia branżowego;
- udokumentowane wykształcenie wyższe w zakresie finansów;
- wysoki poziom zdolności analitycznych i wiedzy finansowej;
- zaawansowany poziom obsługi MS Excel;
- umiejętność ustrukturyzowania i przekazania idei oraz informacji, zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej, w sposób zwięzły, skuteczny i przekonujący, w celu zapewnienia jasnego zrozumienia dla odbiorców docelowych;
- zdolność do analizowania danych pochodzących z wielu źródeł w celu ustalenia, czy istnieją korelacje i powiązania między zestawami danych;
- umiejętność organizowania i zarządzania pracą w sposób wydajny i skuteczny w celu zapewnienia realizacji zadań, etapów i celów zgodnie z określonymi ramami czasowymi.