Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/251/11/2017
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
• informatycznym wsparciu dla procesów realizowanych z zakresu obsługi transakcji bankowych, a w tym szczególnie systemu płatności mobilnych
• monitorowaniu, analizowaniu i nadzór nad dostępnością, pojemnością i wydajnością eksploatowanych aplikacji
• realizowaniu usług informatycznych dla jednostek biznesowych banku w zakresie eksploatowanych aplikacji, obsługa interfejsów
• rozwiązywaniu problemów/incydentów zgłaszanych przez jednostki banku z zakresu działania administrowanych aplikacji
• prowadzeniu dokumentacji oraz współpraca z dostawcami oprogramowania w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych
• udziale w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT
• współpracy z administratorami zasobów informatycznych w zakresie eksploatowanych aplikacji
• współpracy z jednostkami biznesowymi w zakresie eksploatowanych aplikacji
• udziale w testowaniu poprawek serwisowych i nowych wersji aplikacji
Oczekujemy od Ciebie:
• wykształcenia wyższego o profilu informatycznym
• doświadczenia w zakresie zadań wsparcia informatycznego realizowanych na potrzeby obsługi produktów bankowych
• znajomości relacyjnych baz danych (Oracle, MS SQL)
• umiejętności pisania skryptów (bash, awk)
• wiedzy w zakresie systemów operacyjnych Linux/Unix (RHEL) i Microsoft
• doświadczenia pracy w systemach wieloużytkownikowych
• znajomości serwerów aplikacyjnych JBoss, Apache Tomcat
• znajomości TCP/IP, XML, XML Schema, Jenkins, Java EE
• znajomości platform integracyjnych, Android, iOS
• umiejętności analitycznych w zakresie rozwiązywania problemów aplikacji
• umiejętności pracy w zespole, kreatywności, samodzielności
• dyspozycyjności – praca na 2 zmiany, gotowość do pełnienia dyżurów
Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilność zatrudnienia - umowa o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii, w największej instytucji finansowej w kraju
• profesjonalny system szkoleń
• konkurencyjne wynagrodzenie
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.