ul. Chóralna 2
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie nagrodzone.
Standard
- Umowa o pracę
- Rekrutacje wewnętrzne
- Nowoczesne środowisko pracy
- Programy rozwojowe i systemy szkoleń
- Świadczenie usług profesjonalnych w zakresie utrzymania Systemów Contact Center
- Obsługa, usuwanie i koordynacja złożonych i skomplikowanych awarii i incydentów w infrastrukturze środowisk Contact Center
- Optymalizacja i ulepszanie istniejącej infrastruktury systemów IT, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań
- Realizacja niestandardowych i skomplikowanych prac wdrożeniowych w obszarze systemów Contact Center
- Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych metod administracji i zarządzania infrastrukturą
do nas, jeżeli
- Posiadasz minimum rok doświadczenia na stanowisku administratora systemów Contact Center lub telefonii SIP
- Masz wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych ze szczególnym naciskiem na SIP
- Potrafisz umiejętnie konfigurować w środowisku Windows, Linux
- Masz podstawową znajomość baz danych(pisanie zapytań SQL), sieci, skryptów
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym nabywanie wiedzy, komunikację z TAC producentów
- Dbasz o szczegóły realizowanych zadań
dla Ciebie
- Prywatną opiekę medyczną
- Przestrzeń do inicjatywy
- Kartę sportową bez limitów
- Pracę z inspirującymi i ciekawymi ludźmi
- Pracowniczy program emerytalny
- Realne wyzwania na co dzień
o szczegóły
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.