Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr ref.: CEN/001/10/2017
Główne zadania:
•informatyczne wsparcie dla procesów realizowanych z zakresu aplikacji CRM obszaru bankowości detalicznej i korporacyjnej,
•monitorowanie, analizowanie i nadzór nad dostępnością, pojemnością i wydajnością eksploatowanych aplikacji,
•realizowanie usług informatycznych dla jednostek biznesowych banku w zakresie eksploatowanych aplikacji, obsługa interfejsów,
•rozwiązywanie problemów/incydentów zgłaszanych przez jednostki banku z zakresu działania administrowanych aplikacji,
•prowadzenie dokumentacji oraz współpraca z dostawcami oprogramowania w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych,
•udział w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT,
•współpracę z administratorami zasobów informatycznych w zakresie eksploatowanych aplikacji,
•współpracę z jednostkami biznesowymi w zakresie eksploatowanych aplikacji,
•udział w testowaniu poprawek serwisowych i nowych wersji aplikacji.
Oczekujemy:
•wykształcenia wyższego o profilu informatycznym,
•bardzo dobrej znajomości języka sql oraz baz danych : Oracle, MS SQL, MySql,
•znajomości z zakresu integracji aplikacji, koncepcji SOA, XML, SOAP, WSDL,
•znajomości zagadnień z zakresu SSL/TLS,
•umiejętności tworzenia skryptów w shell’u,
•podstawowej znajomości zagadnień informatycznego wsparcia produktów CRM,
•obsługi narzędzi baz danych (SqlDeveloper, SQL Managament Studio),
•wiedzy w zakresie systemów operacyjnych Unix, Linux i Microsoft,
•doświadczenia pracy w systemach wieloużytkownikowych,
•umiejętności analitycznych w zakresie samodzielnego rozwiązywania problemów aplikacji,
•umiejętności pracy w zespole, kreatywności, samodzielności, komunikatywności,
•biegłej znajomości języka angielskiego w zakresie technicznym i komunikacyjnym,
•dyspozycyjności – praca na 2 zmiany, gotowość do pełnienia dyżurów.
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.