Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
Starsza Księgowa / Starszy Księgowy
OPIS STANOWISKA:
- Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych;
- Wprowadzanie faktur sprzedaży oraz zakupów krajowych i zagranicznych, wyciągów bankowych, raportu kasowego, RMK, rezerw;
- Weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima;
- Weryfikacja oraz analiza transakcji magazynowych, uzgadnianie stanów magazynowych;
- Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych;
- Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami;
- Uczestniczenie w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT oraz sprawozdawczości GUS i NBP;
- Uczestniczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych i podatkowych (weryfikowanie sald modułów z kontami księgi głównej).
WYMAGANIA:
- Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowym;
- Umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- Znajomość programu Comarch ERP Optima;
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word);
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy również pod presją czasu;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność.
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie zdobyte w pracy w biurze rachunkowym;
- Dobra znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego.
OFERUJEMY:
- Elastyczne godziny pracy;
- Praca w trybie hybrydowym, w przyszłości możliwość pracy zdalnej;
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży;
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Cykliczne szkolenia branżowe;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;