Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o zamówienia publiczne.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia – al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław
Stanowisko pracy: praca stacjonarna
Przewidywany termin zatrudnienia: II kwartał 2014
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.));
- wykształcenie: wyższe;
- doświadczenie zawodowe: min. 1 rok w zakresie zamówień publicznych;
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość kodeksu cywilnego oraz innych niezbędnych przepisów stosowanych przy prowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne;
- obsługa komputera (znajomość programu: Word i Excel);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie kierunkowe: prawnicze lub administracyjne;
- dokładność i staranność wykonywania zadań, kreatywność, aktywność w działaniach zawodowych, umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi i zachowania w sytuacjach konfliktowych, zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym i rozwiązywania złożonych problemów.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2014 roku wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.