Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Księgowości
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: praca na podobnym stanowisku minimum 5 lat
- bardzo dobra znajomość ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych
- dobra znajomość przepisów ustrojowych samorządu terytorialnego
- praktyczna znajomość dokumentacji i ewidencji podatku VAT
- umiejętność analizy rejestrów VAT oraz sporządzania deklaracji podatkowych VAT-7 i korekt deklaracji
- obsługa komputera
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii
- umiejętność współpracy w grupie, dokładność, staranność, kreatywność, twórczość, odporność na trudne sytuacje zawodowe
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- rozliczanie podatku VAT
- analiza i sporządzanie korekt deklaracji podatkowych VAT-7
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca stacjonarna przy komputerze pow. 4h dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6 %.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.