Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
Wydział Informatyki
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- identyfikowanie oraz definiowanie kierunków rozwoju rozwiązań informatycznych w obszarze finansowo-księgowym;
- analizowanie procesów i zakresu wymiany informacji w organizacji w obszarze finansowo-księgowym;
- inicjowanie i wspieranie działań optymalizujących obieg informacji w organizacji w obszarze finansowo-księgowym;
- analizowanie i identyfikowanie potrzeb biznesowych organizacji oraz proponowanie optymalnych rozwiązań dla ich zaspokojenia poprzez wybór stosownych rozwiązań informatycznych w obszarze finansowo-księgowym;
- stymulowanie procesów innowacyjnych w organizacji w obszarze finansowo-księgowym;
- przeprowadzanie analiz i przygotowywanie informacji dla scenariuszy alternatywnych (business cases);
- nadzór nad wdrożeniem i rozwojem zaimplementowanych rozwiązań informatycznych pod kątem ich spójności, zgodności z przepisami prawa oraz efektywności ekonomicznej w obszarze finansowo-księgowym;
- budowanie bazy wiedzy, tworzenie i aktualizacja procedur Wydziału Informatyki.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia – ul. Świdnicka 53, 50-030 Wrocław
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym
Przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2013
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.));
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne;
- specjalizacja: finanse, ekonomia lub rachunkowość;
- doświadczenie zawodowe: min. 6 lat, w tym 6 lat w danym obszarze działalności;
- wiedza i doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości jst;
- wiedza i doświadczenie w organizacji pracy zespołów finansowych;
- umiejętność w sporządzaniu sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jst;
- wiedza i doświadczenie przy sporządzaniu listy płac i związanych z tym rozliczeń;
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;
- wiedza i doświadczenie w z zakresu nadzoru nad gospodarką finansową jst;
- wiedza i doświadczenie w przygotowywaniu zasad wewnętrznych kontroli związanych z prawidłowym gospodarowaniem środkami publicznymi (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
- znajomość zasad przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku jst;
- umiejętność wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego;
- umiejętność z zakresu sporządzania sprawozdań finansowych oraz badania sprawozdań finansowych pod nadzorem biegłego rewidenta;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
kreatywność; komunikatywność; umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji; wyobraźnia oraz aktywność w zakresie definiowania oraz realnej oceny możliwości spełnienia oczekiwań organizacji; odporność na trudne sytuacje zawodowe; sumienność
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu listopadzie 2013 roku wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.