Centrala Poczty Polskiej S.A.- Biuro BHP OP i OC
poszukuje kandydatów na:
Zatrudnienie w wymiarze 0,5 etatu w ramach wakatu
Miejsce pracy: Koszalin
Do zadań pracownika będzie należeć:
- sporządzanie okresowych analiz stanu ochrony ppoż
- opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych pod kątem ich zgodności z przepisami ppoż
- prowadzenie szkoleń i instruktaży
- udział w odbiorach technicznych obiektów
- prowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego
- współpraca z Państwową Strażą Pożarną
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności ochrony przeciwpożarowej
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
- minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera
- zdolność analitycznego myślenia
- prawo jazdy kat. „B”
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym