W związku z dynamicznym rozwojem Działu Karcher, PESTAR Sp. z o.o. poszukujemy kandydatów na stanowisko obsługi zleceń Autoryzowanego Serwisu Karcher do powiększenia aktualnego Zespołu.
Jako Autoryzowany Partner Karcher jesteśmy w gronie liderów Sieci Dealerskiej Karcher w Polsce. Nasz zespół nie boi się wyzwań, a kreatywne i skuteczna realizacja obieranych celów to jedno z naszych hobby. W ostatnich 4 latach dwukrotnie otrzymaliśmy tytuł Partnera Roku tj. najlepszej firmy współpracującej z Karcher Polska z pośród ok. 160 Autoryzowanych Dealerów marki w Polsce.
Jeśli chcesz się zaangażować i stać się na stałe nieodzowną częścią naszego Zespołu, a posiadasz znajomość lub doświadczenie w zakresie funkcjonowania serwisu urządzeń lub pokrewnym serdecznie zapraszamy do aplikowania.
- Nadzorowanie terminowości oraz kompleksowa obsługa przydzielonych zleceń serwisowych.
- Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami,
- Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji serwisowej z realizowanych zleceń w aplikacjach wspierających działanie serwisu.
- Koordynację zleceń serwisowych – przyjmowanie, weryfikacja oraz kontrola ich realizacji.
- Nadzór nad realizowanymi przeglądami technicznymi, konserwacjami, naprawami awarii urządzeń.
- Uczestnictwo w logistyce części, maszyn i kontrolę stanów magazynu serwisowego.
- Dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy oraz o właściwe relacje z Klientami.
- Współpraca z Zespołem i podejmowanie własnych decyzji oraz wsparcie w zakresie rozstrzygania kwestii technicznych oraz aspektów formalno-prawnych.
- Osiąganie celów zgodnych ze strategią firmy.
- Sporządzanie raportów prowadzonych działań zgodnie z przyjętymi schematami-wzorcami.
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie techniczne.
- Znajomość zasad funkcjonowania, diagnostyki i naprawy urządzeń elektryczno-mechanicznych.
- Minimum podstawowe doświadczenie pozwalające na realizację opisanych powyżej zadań.
- Pracy z analizą zapisów instrukcji obsługi oraz dokumentacją techniczną.
- Umiejętność analitycznego i technicznego myślenia.
- Tworzenie raportów oraz analiz w arkuszu kalkulacyjnym.
- Chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.
- Kreatywność i zdolność analizowania z wyciąganiem wniosków.
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość.
- Odpowiedzialność, dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kat. B - czynne.
- Wiele wyzwań i pozytywnej energii związanych ze współpracą.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia, podstawa + premia zależna od efektywności powierzonych zadań.
- Nowoczesne i efektywne narzędzia do komunikacji ze współpracownikami.
- Niezbędne narzędzia do realizacji prowadzonych działań.
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń.
- Specjalizowane szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne.
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy miłą i przyjazną atmosferę, zaangażowanie, inicjatywę oraz skuteczność.
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej działającej od ponad 28 lat.
- Dopłaty do ubezpieczenia na życie, owocowe czwartki, paczki świąteczne oraz spotkania / imprezy integracyjne.