Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
Biuro ds. Partycypacji Społecznej
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało prowadzenie spraw z zakresu konsultacji społecznych, w tym:
-
organizacja i obsługa konsultacji z mieszkańcami;
-
organizacja i obsługa procesów związanych z budowaniem społeczeństwa obywatelskiego;
-
wykonywanie zadań związanych z Wrocławskim Budżetem Obywatelskim;
-
współpraca z instytucjami, organizacjami, społecznościami lokalnymi i działaczami
w zakresie rozwijania działań z zakresu partycypacji; -
moderowanie spotkań, warsztatów, konferencji, w tym spotkań z mieszkańcami
oraz kluczowymi interesariuszami; -
przygotowywanie i wdrażanie różnorodnych form dialogu z mieszkańcami
oraz kluczowymi interesariuszami; -
bieżąca współpraca wynikająca z zadań Biura ds. Partycypacji Społecznej oraz jego zespołów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Wrocławia - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz praca w terenie
Przewidywany termin zatrudnienia: II kwartał 2016
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)); -
wykształcenie: wyższe;
-
doświadczenie zawodowe: ogółem min. 3 lata;
-
znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym;
-
znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
-
znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
-
znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
-
umiejętność współpracy ze społecznościami lokalnymi, lokalnymi liderami;
-
umiejętność organizowania warsztatów, konferencji, seminariów oraz prowadzenia spotkań tematycznych;
-
umiejętność moderowania spotkań z różnymi grupami odbiorców;
-
umiejętność przygotowywania oraz redagowania raportów badawczych
i diagnostycznych; -
znajomość pakietu Microsoft Office;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność pozyskiwania danych;
-
wiedza z zakresu polityki społecznej oraz działań z zakresu organizowania społeczności lokalnych;
-
umiejętności analityczne, umiejętność swobodnego wypowiadania się, umiejętność publicznego wypowiadania się, planowanie i organizowanie pracy, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność, odporność na stres.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu kwietniu 2016 roku wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.