ABOUT THE BRAND
At Karl Lagerfeld, the inspiration for action is the motto of Karl himself: "Embrace the present and invent the future."
Zawsze na czasie i wybiegający w przyszłość Dom Mody KARL LAGERFELD podziela kreatywną wizję i estetykę projektowania swojego legendarnego założyciela, Karla Lagerfelda.
Jesteśmy jedynym na świecie domem mody, który nosi imię Karla, i staramy się wywiązywać z tej odpowiedzialności we wszystkim, co robimy, wkraczając w każdy dzień z największą radością i pasją.
Nasze główne siedziby w Paryżu i Amsterdamie są domem dla bardzo zróżnicowanego i zmotywowanego zespołu pracowników, z których każdy jest jak członek rodziny należących do rodziny KL, i którzy pochodzą z ponad 67 krajów. Wspólnie dążymy do tworzenia ważnych historii i koncepcji produktów, które łączą się ze światem Karla i jego kultowymi atrybutami.
Dystrybucja odzieży damskiej, torebek, drobnej galanterii skórzanej oraz bielizny odbywa się bezpośrednio z naszej centrali w Amsterdamie, natomiast inne kategorie produktów, w tym odzież męska, obuwie, zapachy, okulary itp. powstają we współpracy z najlepszymi w swojej klasie licencjonowanymi partnerami. Niedawno wprowadzony na rynek produkt KARL LAGERFELD JEANS jest już na wyczerpaniu w centrali w Amsterdamie i stanowi obecnie najszybciej rozwijającą się gałąź działalności biznesowej.
Sprzedawca
Miejsce pracy: Warszawa
Do naszego sklepu w Warsaw poszukujemy kandydata na stanowisko Sprzedawcy / Asystenta klienta w pełny etat. Sprzedawca / Asystent klienta zapewnia doskonałą i przyjazną obsługę poprzez ocenę potrzeb klienta i zapewnienie mu pomocy. Osoba pracująca na tym stanowisku wie, jak powitać, sklasyfikować i zakończyć obsługę każdego klienta. Sprzedawca / Asystent klienta współpracuje z Kierownikiem sklepu i innymi pracownikami, mając na względzie zaspokojenie potrzeb klientów. Do obowiązków każdego Sprzedawcy / Asystenta klienta należy również zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy i zakupów.
Zadowolenie klienta
- Obejmuje to zapewnienie doskonałej obsługi, która wytworzy pozytywne wrażenia u klienta i wygeneruje powiązanie z pozytywnym środowiskiem pracy.
- Nieustanne wykazywanie się szczerą chęcią pomocy klientom
- Budowanie i umacnianie lojalności klientów przy użyciu narzędzi dostępnych w naszej firmie, takich jak karty dla osób z listy mailingowej i księgi klientów
- Zapewnienie dodatkowych informacji i realizacja ponadobowiązkowych działań w celu zadowolenia klienta
- Oferowanie produktów alternatywnych w przypadku gdy żądany produkt nie jest dostępny
- W profesjonalny sposób reaguje na skargi, przekazując je swojemu przełożonemu
Znajomość produktu
- Obejmuje to doskonalą znajomość produktu, co przenosi się na jakość świadczonych usług.
- Obszerna wiedza na temat trendów i tkanin (skład, terminologia, pielęgnacja odzieży, style itp.)
- Maksymalnie wykorzystuje potencjał produktu do napędzania sprzedaży
Napędzanie sprzedaży
- Wiąże się to z doskonałą znajomością biznesu, co zapewni wzrost sprzedaży.
- Przekazywanie Kierownikowi sklepu informacji o produktach, które się sprzedają
- Budowanie bazy stałych klientów
- Znajomość najlepiej i najwolniej sprzedających się produktów w celu poprawy sprzedaży ogólnej
Utrzymanie bezpieczeństwa, ochrony i integralności
- Obejmuje to przestrzeganie wszystkich procedur oraz zachowywanie bezpieczeństwa.
- Zapewnienie bezpieczeństwa na wszystkich alejkach
- Zapewnienie bezpieczeństwa magazynu
- Podejmowanie odpowiednich kroków w przypadku gdy inni współpracownicy działają w niebezpieczny sposób
- Przestrzeganie wszystkich procedur dotyczących zapobiegania stratom
- Podejmowanie działań mających na celu ograniczanie strat
- Traktowanie z szacunkiem wszystkich współpracowników i klientów
Profil kandydata
- Wykształcenie co najmniej na poziomie licencjatu
- Minimum roczne doświadczenie w handlu detalicznym ze stopniowo rosnącymi obowiązkami w branży marek współczesnych/luksusowych
- Bogate doświadczenie i umiejętność zapewnienia obsługi klienta na wysokim poziomie w markowej sprzedaży detalicznej
- Uczciwość, otwartość i konstruktywność w komunikacji
- Uczestnictwo w kulturze integracyjnej dla różnych stylów i talentów oraz dążenie do osiągnięcia jasnego celu
- Wykazywanie się elastycznością i innowacyjnością w rozpoznawaniu zmieniającego się otoczenia biznesowego i umiejętnym reagowaniu na nie
- Kandydat na to stanowisko powinien lubić pracę z międzynarodowymi klientami